Сервісом "Особистий кабінет" користуються 32 тис. жителів Сумської області

НовиниЕнергетика    11.11.2016 - 13:52
Сервісом "Особистий кабінет" користуються 32 тис. жителів Сумської області
Сервісом "Особистий кабінет" користуються 32 тис. жителів Сумської області
Контакт-центр "Сумигазу" обробив 350 тис. звернень клієнтів

Послуга Особистий кабінет для клієнтів ПАТ "Сумигаз" з'явилась у листопаді 2015 року. Уже рік web-сервіс надає споживачам природного газу можливість комфортно управляти своїм особовим рахунком, повідомляє прес-служба "Сумигазу".

"За рік роботи через Особистий кабінет прийнято понад 160 тисяч показань лічильників, надано 7 тисяч онлайн-консультацій. З кожним днем все більше споживачів природного газу Сумщини користуються перевагами платформи" - зазначає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Сумигаз" Едуард Онищенко.

Зокрема, споживачі природного газу Сумської області у будь-який зручний для себе час можуть внести показання лічильника газу (щомісяця 1-5 числа); перевірити стан свого особового рахунку; дізнатися ціну природного газу; стежити за хронологією показань лічильника; завантажити рахунок; подивитися історію платежів; дізнатися розмір субсидії чи пільги; завантажити заяви-приєднання до договорів на постачання і розподіл газу; поставити запитання фахівцю компанії; заплатити за спожитий газ.

До кінця листопада в "Особистому кабінеті" є можливість сплатити за газ без банківської комісії.

Теги: Сумыгаз
Читайте в розділі

Кабмін підтримав законопроект про створення Фонду енергоефективності

ДТЕК не вдасться уникнути збитків, але їх буде менше, - Тимченко

"Енергоатом" у суді буде відстоювати свої права як платника податків

On Top