ua en ru

Сервісом "Особистий кабінет" користуються 32 тис. жителів Сумської області

Сервісом "Особистий кабінет" користуються 32 тис. жителів Сумської області Сервісом "Особистий кабінет" користуються 32 тис. жителів Сумської області

Послуга Особистий кабінет для клієнтів ПАТ "Сумигаз" з'явилась у листопаді 2015 року. Уже рік web-сервіс надає споживачам природного газу можливість комфортно управляти своїм особовим рахунком, повідомляє прес-служба "Сумигазу".

"За рік роботи через Особистий кабінет прийнято понад 160 тисяч показань лічильників, надано 7 тисяч онлайн-консультацій. З кожним днем все більше споживачів природного газу Сумщини користуються перевагами платформи" - зазначає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Сумигаз" Едуард Онищенко.

Зокрема, споживачі природного газу Сумської області у будь-який зручний для себе час можуть внести показання лічильника газу (щомісяця 1-5 числа); перевірити стан свого особового рахунку; дізнатися ціну природного газу; стежити за хронологією показань лічильника; завантажити рахунок; подивитися історію платежів; дізнатися розмір субсидії чи пільги; завантажити заяви-приєднання до договорів на постачання і розподіл газу; поставити запитання фахівцю компанії; заплатити за спожитий газ.

До кінця листопада в "Особистому кабінеті" є можливість сплатити за газ без банківської комісії.