SEC: Американські компанії з метою економії стали частіше розміщувати папери по закритій підписці

НовиниЕкономіка    02.11.2011 - 10:13

Закрите розміщення цінних паперів компаній виявилося найбільш популярним способом залучення капіталу для американського бізнесу в минулому році, стверджує дослідження Комісії з цінних паперів і бірж США (SEC). Такий спосіб продажу фінансових інструментів є менш витратним і дозволяє уникнути купи юридичних формальностей.
Все більше американських компаній користуються перевагами законодавства, що регулює обіг цінних паперів і дозволяє представникам бізнесу уникати трудомістких і дорогих процедур реєстрації при проведенні емісії акцій і облігацій, стверджує дослідження SEC. Згідно з діючими нормами, компаніям не потрібно проходити всі ці процедури, у разі якщо вони пропонують цінні папери інституційним інвесторам або багатим приватним особам по закритій підписці.
За даними регулятора, в минулому році такий спосіб продажу боргових фінансових інструментів компаніями виявився більш популярний, ніж відкрите розміщення облігацій, доступне будь-якому учаснику ринку. Більш того, цей тренд, стверджують останні доступні дані, продовжився і на початку 2011 року.
Непроста ситуація на фондових ринках призвела до того, що обсяг розміщених по відкритій підписці паперів за 2009-2010 роки впав на 11%, в той час як обсяги продажу по закритій підписці зросли на 42%.
Як стверджують в самій SEC, подібне дослідження зумовлено намірами відомства дещо полегшити законодавство, що регулює реалізацію цінних паперів за відкритою підпискою. Намір регулятора, повідомляє Reuters, почасти продиктовано тиском законодавців: переслідуючи мету створення якомога більшої кількості робочих місць, вони хочуть полегшити місцевому бізнесу процес залучення капіталу.
"Подібна ситуація відбувається вже досить давно. Справа в тому, що організація публічного розміщення є досить довгим і витратним процесом: банки беруть за це 3-6% від обсягу розміщення, а процес займає місяці. Доставка в закритій підписці займає близько трьох тижнів і особливо актуальна зараз, коли ринки дуже волатильні. Цей спосіб реалізації паперів найбільш популярний серед невеликих технологічних компаній", - сказав директор ED Capital Management Ілля Краветц. На його думку, подібні емісії в силу своєї простоти і зручності будуть лише набирати популярністі найближчим часом.
Примітно, що аналогічним способом продажу паперів в США все частіше користуються і зарубіжні компанії. У минулому році до 25% залучених за допомогою закритої підписки коштів довелося саме на іноземні компанії.

Нагадуємо, не забудьте обрати свій спосіб читати новини.
On Top