ua en ru

Збоєм у "Шереметьєво", через який в аеропорту залишилися 6 тис. валіз, зацікавилася прокуратура

Московська міжрегіональна транспортна прокуратура проводить перевірку за фактом збою відправки багажу в московському аеропорту "Шереметьєво", через який тисячі пасажирів відлетіли до пунктів призначення без своїх валіз.

Московська міжрегіональна транспортна прокуратура проводить перевірку за фактом збою відправки багажу в московському аеропорту "Шереметьєво", через який тисячі пасажирів відлетіли до пунктів призначення без своїх валіз.

Як пояснили в наглядовому відомстві, проблеми з відправкою багажу виникли ввечері 2 серпня в терміналі "D" аеропорту "Шереметьєво" в результаті збою в роботі багажної системи, пов'язаного "з порушенням комунікацій у передачі даних оператором, обслуговуючим систему обробки багажу".

"Робота багажної системи була відновлена ​​в повному обсязі о 23:00 наступного дня. Нині аеропортом "Шереметьєво" і авіакомпаніями вживаються необхідні заходи для направлення затриманого багажу до пунктів призначення", - додали у прокуратурі.

"На даний час ми надаємо допомогу співробітникам "Шереметьєва" і відправляємо по максимуму багаж, що спізнюється. За сьогоднішню ніч було дослано 3282 місця багажу. На 8:00 (понеділка, 5 серпня) залишалося трохи більше 1300 місць. Сьогодні протягом доби відправимо весь багаж", - заявили представники авіакомпанії "Аерофлот" у своєму офіційному Twitter.

В "Аерофлоті" також повідомляють, що пасажири, у яких виникли проблеми з доставкою своїх речей із "Шереметьєва", можуть звертатися з претензіями із зазначенням рейсу, дати польоту і номерів багажних бирок.

У мікроблозі "Аерофлоту" повідомляється, що проблеми з відправкою багажу виникли через збій програмного забезпечення компанії Vanderlande, яка постачає і обслуговує багажну систему в терміналі "D" у "Шереметьєво". Загалом через НП було затримано близько 6 тис. місць багажу, зазначили в авіакомпанії.

Представники "Аерофлоту" також розповіли, що вживали всі кроки для мінімізації наслідків збою, в тому числі обробляли багаж вручну і збільшили чисельність персоналу, який працював над нормалізацією ситуації.

За інформацією російських ЗМІ, це вже третій збій у роботі багажної системи "Шереметьєва" від початку літа. Основна причина проблеми - завантаженість терміналу "D", розрахованого первинно на 9 млн пасажирів на рік. На даний час термінал обслуговує значно більшу кількість людей.

Зазначимо, що подібна проблема з багажем наприкінці минулого тижня спостерігалася й в Україні. Ввечері у п'ятницю, 2 серпня, повідомлялося про те, що в Міжнародному аеропорту "Бориспіль" пасажири рейсів, що прибули, більше 3 годин не могли отримати багаж.