ru ua

S&P привласнила рейтинг ВВВ доларовому випуску єврооблігацій Росії.

Служба кредитних рейтингів Standard&Poor's заявила про присвоєння рейтингу ВВВ доларовому випуску єврооблігацій Росії (рейтинг за зобов'язаннями в іноземній валюті: ВВВ/Стабільний/А-3; рейтинг за зобов'язаннями в національній валюті: ВВВ + / Стабільний/А-2) - відповідно з суверенним рейтингом за зобов'язаннями в іноземній валюті. Про це повідомляє S&P.
"Ми очікуємо, що фінансові і бюджетні показники Російської Федерації між 2010 і 2014 рр. будуть поступово поліпшуватися - внаслідок стабілізації умов торгівлі та прихильності керівництва країни консолідації фіскальної позиції протягом кількох наступних років. В 2009 р. дефіцит бюджету розширеного уряду становив 5,9% ВВП, що нижче первісного цільового показника в 8,3% ВВП. Незважаючи на те, що уряд вже понизило цільовий показник на 2010 р. з 7,5% ВВП до 6,0%, фінальний показник, ймовірно, буде краще - за умови, що внутрішній попит відновиться у другій половині 2010 р. і ціни на нафту залишаться на поточному рівні - майже на 40% вище запланованого бюджетного показника в 59 дол. за барель", - сказано в повідомленні агентства.
В S&P вважають, що до кінця 2010 р. профіцит рахунку поточних операцій в Росії повинен досягти 6,5% ВВП (профіцит в 2009 р.складав 3,6% ВВП), оскільки більш високі ціни на нафту і газ сприяють значному відновленню експортних доларових надходжень. "Близько половини профіциту за рахунками поточних операцій в 2009 р. було використано для нарощування резервів центробанку РФ, які, хоча все ще на 25% нижче в порівнянні з високим показником середини 2008 р., проте продовжують бути достатніми для покриття майже 400% короткострокового боргу . Це, з нашої точки зору, є свідченням сильної позиції ліквідності країни. Зовнішня позиція також відносно сильна, зі збалансованою позицією фінансової системи", - відзначили в S&P.
Тут також підкреслили, що прогноз "стабільний" за рейтингами РФ відображає, з одного боку, ризики для фінансів суспільного сектору через залежність від рівня цін на нафту, а також ризики необхідності додаткових вливань у фінансову систему, з іншого - консервативну бюджетну політику. "Рейтинги можуть бути знижені, якщо керівництво країни виявиться нездатним посилити контроль за витратами протягом наступного бюджетного циклу. Велика прихильність проведення структурних економічних реформ, здатних стимулювати більш значний приплив інвестицій у реальну економіку і, таким чином, забезпечити економічне зростання в довгостроковій перспективі, може призвести до підвищення рейтингу. Інші інституційні реформи, включаючи ті, що пов'язані з фінансовим навантаженням у зв'язку з непростою демографічною ситуацією, також можуть зробити позитивний вплив на рейтинги", - резюмували аналітики.