ua en ru

З капітана російського танкера "Лучегорськ", захопленого в Гвінеї зняті звинувачення.

З капітана російського танкера "Лучегорськ", затриманого 21 серпня 2006 р. в економічній зоні Сьєрра-Леоне, влада Гвінеї зняла звинувачення щодо незаконної діяльності в морській економічній зоні цієї країни. Як повідомляє прес-служба ВАТ "Приморське морське пароплавство", капітан Юрій Щербінкін довів, що у момент збройного затримання російське судно знаходилося в економічній зоні сусідньої держави - Сьєрра-Леоне. У влади Гвінеї залишилися питання до фрахтувальника судна - швейцарської компанії "Аддах". За твердженням гвінейської морської поліції, одне з суден, зафрахтованих компанією, протягом чотирьох місяців незаконно займалося бункеруванням судів. Найімовірніше, фрахтувальник повинен буде заплатити штраф за незаконне бункерування інших судів у водах Гвінеї. Після цього танкер "Лучегорськ" отримає дозвіл покинути порт Конакрі, де він зараз знаходиться під арештом. Це може відбутися 23 або 24 серпня 2006 р. Як відзначає прес-служба, за останньою інформацією, отриманою з борту судна, екіпаж здоровий. Нагадаємо, 21 серпня 2006 р. в економічній зоні Сьєрра-Леоне озброєні люди захопили танкер "Лучегорськ". З двох великих самохідних човнів на судно висадилися 10 чоловік в уніформі з емблемами Гвінеї і з автоматами Калашникова. Вони заявили, що судно знаходиться в економічній зоні Гвінеї і повинне заплатити 20 тис. дол., і вимагали судові документи, ліцензію на діяльність і паспорти екіпажа. Капітан показав на карті місцеположення судна і вказав на помилковість заяви прибулих, від яких йшов запах спиртного і марихуани. Капітан віддав 7 тис. дол., після чого екіпаж був усунений від засобів зв'язку, і судно під контролем озброєних людей супроводили в порт Конакрі (Гвінея). Були вилучені судовий журнал і паспорти членів екіпажа. "Лучегорськ" належить Приморському морському пароплавству і працює під прапором РФ, в екіпажі судна - 19 чоловік (всі громадяни Росії) і 1 перекладач (КНР). Судно зафрахтоване швейцарською компанією "Аддах" і, відповідно до зобов'язань по фрахту, забезпечувало бункерування прибувших суден.