За допомогою соціології здійснюються спроби програмувати громадську думку, - політолог

Публікація рейтингів потенційних переможців виборів програмує громадську думку, а партії на виборах отримують в кінцевому підсумку голоси тих, хто спочатку не планував за них голосувати. Про це заявив політолог, керівник Центру "Третій сектор" Андрій Золотарьов.

Таким чином, за його словами, соціологія наукового інструменту вивчення громадської думки перетворилася на інструмент політичної пропаганди. "Є маса об'єктивних і суб'єктивних факторів,які не дозволяють робити поспішні висновки про те, хто пройде в Раду 26 жовтня. Саме тому, сьогодні до соціологічних даних треба ставитися вкрай обережно", - підкреслив політолог.

За словами Золотарьова, коли проводилися опитування - не було відомо про відмову Партії регіонів від участі у виборах. "У результаті шанси на виборах зростуть в першу чергу у КПУ та "Сильної України".

Також політолог зазначає, що багато людей не висловлюють свою думку, особливо щодо підтримки опозиційних партій.

"Крім того, вперше значні території сходу України просто випали з проведення соціологічних опитувань", - додав він.

"Як і в 2012 році Компартії пророкують низький результат, це якраз і є спроба програмувати громадську думку. Тоді комуністи показали результат, який був істотно вище соціологічних прогнозів. Так може статися і на дострокових виборах у Раду в 2014", - підкреслив Золотарьов.

Політолог упевнений, що у КПУ є достатній електоральний ресурс для подолання 5% бар'єру і результат партії залежатиме більшою мірою від того, чи зуміють комуністи мобілізувати свій електорат.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся