ua en ru

РЖД: Будівництво залізниці до Відня з шириною колії 1520 мм може початися в 2012 роки

Будівництво залізниці ка Відня з шириною колії 1520 мм може початися в 2012 р., повідомив РБК старший віце-президент ВАТ "Російські залізниці" Валентін Гапановіч. "Ми сподіваємося в 2012 р. почати роботи по широкій колії до Відня", - сказав він. Раніше повідомлялося, що будівництво дороги почнеться в 2013 р. "В перспективі сподіваємося побудувати великий логістичний центр у Відні", - додав В.Гапановіч.
Нагадаємо, РЖД з 2007 р. розробляє проект будівництва залізничної лінії з шириною колії 1520 мм до Братислави і Відня спільно із залізничними адміністраціями і транспортними відомствами Словаччини, Австрії і України. У травні 2009 р. був підписаний меморандум про створення за участю Росії, України, Словаччини і Австрії спільного підприємства, яке приступило до діяльності в грудні 2009 р. Передбачалося, що в 2011-2013 рр. проводитимуться розробки техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) проекту, повного бізнес-плану і проектні роботи. По оцінках незалежного консультанта - компанії Roland Berger Strategy Consultants, вартість нової залізниці, яка повинна пройти по території Словаччини поряд з існуючою "європейською" колією (1435 мм), оцінюється в 6,3 млрд євро. Додатково буде потрібно 240 млн євро для організації вантажних терміналів і 130 млн євро для закупівлі рухливого складу. За висновками дослідження, такі капітальні витрати порівнянні з іншими європейськими інфраструктурними проектами.
На більшості залізниць Європи використовується колія шириною 1435 мм, а в Росії, Україні, країнах СНД, Балтії і Фінляндії - колія шириною 1520 мм. Новий маршрут дозволить скоротити час доставки вантажів з Азії до Європи і назад до 15 днів (сьогодні з використанням альтернативного морського маршруту цей термін складає 30 днів).