ua en ru

Роздрібні продажі в США в різдвяні свята виросли на 5,5% - до 584 млрд дол

Роздрібні продажі в США в різдвяні і новорічні свята виросли на 5,5% відносно минулого року, показав кращі результати за останні п'ять років. Продажі товарів, без урахування автомобілів, в період з 5 листопада по 24 грудня склали 584 млрд дол., передає РБК-daily з посиланням на Bloomberg і SpendingPulse MasterCard Advisors, яка займається збором даних по реалізації товарів з використанням усіх форм оплати. У ці дані включені також показники продажів, зроблених через Інтернет.
У святковий період особливою популярністю у американських покупців користувалися предмети розкоші. У порівнянні з минулим роком реалізація цієї продукції зросла на 6,7% (у 2009 р. зростання склало всього 0,9%). Друга за величиною в світі мережа з продажу ювелірної продукції і люксових товарів Tiffany прогнозує, що за підсумками року її виручка виросте на 10%. Macy's, одна з лідируючих в США мереж універмагів, прогнозує, що її продажі виростуть на 4,5%. Втім, напливу покупців радіють не тільки продавці дорогих товарів. У святковий сезон 2010 р. продажі побутових електротоварів виросли на 1,2%, меблів на 3,8%.
Новорічні та різдвяні свята мають величезне значення для американських рітейлерів, тому що на цей період припадає 15% річного обороту. Сплеск споживчої активності як не можна до речі і для економіки США. Як свідчать рітейлери, цього року люди стали більше витрачати на покупки необов'язкового характеру, навіть коли купують речі для себе. Це абсолютно нова тенденція, яка не спостерігалася попередні два роки.