Роздрібні продажі в США в березні виросли на 0,4%

Роздрібні продажі в США в березні 2011 р. виросли на 0,4% в місячному численні, що стало найслабкішим показником з червня минулого року, коли продажі впали на 0,3%. Зростання продажів у лютому переглянуто до 1,1% з 1,0% у першій оцінці. Про це повідомляє Міністерство торгівлі країни, передає Reuters.
Дані міністерства торгівлі вказують на уповільнення споживчих витрат у першому кварталі 2011 року. Аналітики очікували, що роздрібні продажі виростуть на 0,5%.
Продажі на автозаправних станціях, на частку яких припали 10,7% всіх роздрібних продажів у березні, виросли на 2,6% після підвищення на 2,4% у лютому. Без урахування бензину, роздрібні продажі зросли лише на 0,1% після збільшення на 0,9% у попередньому місяці.
Без урахування автомобільного сектора роздрібні продажі збільшилися на 0,8% при прогнозі зростання на 0,7%. У лютому показник підвищився на 1,1%.
Продажі машин знизилися на 1,7%, одягу - зросли на 0,6%, будівельних матеріалів та садового обладнання - збільшилися на 2,2%.
Базовий обсяг продажів, за вирахуванням машин, бензину і будівельних матеріалів, збільшився на 0,4% після зростання на 1,1% у лютому.
Індикатор базового обсягу продажів найбільш близький до динаміки споживчих витрат у доповідях уряду про зміну внутрішнього валового продукту. Продажі в спортивних, книжкових та музичних магазинах і хобі-центрах зросли на 0,1%.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся