Рейтинг "Біржового лідера" торгових марок духів: Chanel випередив Dior
Парфуми можна порівняти з людським характером: вони неповторні та різноманітні. В цьому і полягає вічний секрет їх популярності. Більшість жінок і уявити не можуть існування без заповітного флакончика. Більш того, вишукані аромати, які представлені широким асортиментом в парфумерній індустрії, починають завойовувати серця сильної половини людства.
Вибір духів є цікавим, приємним і в той же час дуже важливим процесом. Адже неправильно підібраний аромат може викликати поганий настрій, депресію і навіть головний біль. Духи, від яких вам не по собі, впливають і на весь вигляд: втрачається і впевненість в собі і індивідуальність. Тому варто вибирати тільки дійсно привабливі і чарівні духи, тим більше, що вчені постійно створюють інноваційні продукти, які навіть можуть сприяти схудненню - У Франції створили парфум, ефективно допомагає... схуднути.
В даний час вишуканий смак тієї або іншої марки духів є не тільки елементом тяжіння протилежної статі, але також здатний підкреслити стиль кожної людини. При цьому ринок парфумерії в Росії приносить дохід, не менш значний, ніж, приміром, ринок шоколаду - Шоколад в Росії настільки популярний як про нього говорять або кави - PR на ринку кави Росії: Nescafe випереджає Jacobs і Kraft Foods.
Так які ж бренди духів користуються найбільшою популярністю у росіян? - розбиралися аналітики розділу "Новини Росії" журналу "Біржовий лідер".
Порівняно з минулим місяцем, коли аналітики "Біржового лідера" шукали відповідь на питання: Реклама якихось духів найефективніша в Росії, в цьому місяці ситуація з лідерами трохи змінилася, Dior поступився свої позиції і Chanel, проявивши себе краще за всіх за останні 30 днів (+26529) зайняла місце лідера. А ось торгова марка Kenzo за рейтингом різко скотилася вниз, з третьої позиції на чотирнадцяту, втративши при цьому -44799 запитів. По згадуваності в ЗМІ, практично всі показали негативну динаміку, причому саме Dior сильно скоротив свої рекламні розміщення в Інтернеті (-347) і тільки Armani (+16), Calvin Klein (+5) і Idylle (+3) опинилися в плюсі.
Загалом же, зацікавленість споживачів парфумерної продукцією в цьому місяці значно збільшилася. Причиною цього можна вважати наближення різдвяних свят, коли духи є одним з найбільш затребуваних і популярних подарунків.
Лідером популярності стала торгова марка парфумів Chanel, яка постійно радує новими нотками в ароматах, з квітковими і ванільними домішками.
Другими за популярністю стали парфуми від Dior, які протягом багатьох років доводили свою якість.
І завершує трійку лідерів - парфумерна марка Calvin Klein.