ua en ru

Рейтинг "Біржового лідера" ТМ соку в Росії: "Добрий" випередив "Моя сім'я" та "Улюблений"

Соки - не просто смачний, але ще й корисний спосіб угамування спраги, про це відомо всім. І з кожним роком попит і пропозиція в даному сегменті ринку тільки збільшується. Наприклад, з 2000 по 2011 роки споживання соків на душу населення в Росії зросла з п'яти до двадцяти літрів. Але все одно ці показники далекі до показників європейських країн: Німеччини в рік споживається близько 42 літрів соку, в Австрії - 30 літрів, у Великобританії - приблизно 19 літрів. Це можна пояснити кількома факторами:
- різна культура споживання соку у росіян і європейців. Більшість росіян п'ють сік не кожен день, деякі - тільки в особливих випадках;
- різний рівень життя росіян і європейців. Деяка частина жителів РФ просто не може собі дозволити кожен раз купувати не дуже дешевий сік, тим більше що він не є товаром першої необхідності.

Найбільше любителів соку - в Москві і Санкт-Петербурзі, Далекосхідному і Сибірському округах, там його споживання досягає 80 відсотків. А от найменше число "сокоманов" - в Південному федеральному окрузі, де лише 57 відсотків населення віддає перевагу сік.

У минулому році обсяг сокового ринку Росії склав понад 3 мільярдів літрів. З них 98 відсотків продукції вітчизняного виробництва, а 2 відсотки - імпорт. А більш дорогі сегменти мають негативну динаміку порівняно з минулим роком.

Компаніям-виробникам ні в якому разі не можна забувати про рекламу своєї продукції. Але от чи всі піар-служби компаній ведуть активну діяльність? Яка торгова марка сік в даний час користується найбільшою популярністю у жителів Росії, Казахстану, України, Узбекистану та інших країн СНД? - розбиралися аналітики розділу "Новини Росії" журналу "Біржовий лідер".

Рейтинг складений на підставі двох об'єктивних показників:
- кількість запитів у пошуковій системі Яндекс;
- кількість згадок в новинних стрічках агрегатора Яндекс.Новини.
Порівняно з минулим місяцем, коли Соки "Добрий" і "Моя Сім'я" лідирують в рейтингу популярності соків в Росії, ситуація не змінилася кардинально, лідери все ті ж. Найбільш успішну політику за місяць провела компанія-виробник соків марки "Добрий" (+994), а найбільше втратив свої позиції сік "Долька" (-198). За цитування в ЗМІ Інтернету: в найкращому положенні за місяць виявився знову ж сік "Добрий" (+18), а в найгіршому - сік "Дари Кубані" (-3 згадки).

Лідером серед популярних брендів соків Росії є сік "Добрий", який виготовляється на заводі "Мултон. Інтерес до марки творці залучають за допомогою нових рекламних відеороликів з цікавими сюжетами, які об'єднують добрі побажання споживача. Найчастіше рекламу компанія-виробник розміщують на ТБ і в Інтернеті, але нещодавно також використовувала рекламу на вулиці - зупинки для громадського транспорту були повністю декоровані під яблуневий сад. В інтернеті навіть можна зіграти в гру, в якій потрібно збирати яблука для виробництва соку "Добрий". Чим більше яблук, тим більше соку.

Другим за популярністю став сік "Моя сім'я", який за більш ніж десятирічну історію завоював любов і визнання росіян.

Завершує трійку найпопулярніших у росіян соків - бренд "Улюблений", який з 2001 року створюється компанією " Вімм Білль Данн.

Аутсайдерами серед торгових марок соків Росії в рейтингу в листопаді 2012 року стали:
Сік "Nico"
Сік "Туса Джуса"
Сік "Дари Придонья"
Сік "Хапдо"
Сік "Diva".