ua en ru

Рейтинг "Біржового лідера" ТМ шоколаду: Kinder обігнав Bounty і Raffaello

Шоколад - один з найулюбленіших ласощів не тільки дітей, але і жінок у всьому світі. Незважаючи на високу калорійність, саме ця солодкість завжди користувалася великою популярністю у любителів смакоти. Сьогодні виробники пропонують широкий асортимент виробів з шоколаду, а споживач вибирає його, ґрунтуючись не тільки на смакових якостях, але і на корисних властивостях продукції.

За інформацією ВЦВГД, в Російській Федерації шоколад воліє 79 відсотків жителів. З-за такої сильної любові споживачів на сегмент шоколаду припадає майже 50 відсотків всього кондитерського ринку, а сам ринок - четвертий у світі після Німеччини, Великобританії і США.

Так який же вибрати шоколад? Яка шоколадна торгова марка на сьогоднішній день є найпопулярнішою у жителів Росії, Білорусії, Узбекистану та інших країн СНД? - розбиралися аналітики розділу "Новини Росії" журналу "Біржовий лідер".

Рейтинг складений на підставі двох об'єктивних показників:
- кількості запитів у пошуковій системі Яндекс;
- кількості згадувань у Яндекс.Новини за місяць, як випереджаючий індикатор демонструє, які з марок шоколаду починають потужну PR-кампанію, яка допоможе їм у найближчому майбутньому піднятися по загальному числу запитів:

Порівняно з рейтингом минулого місяця - Шоколад в Росії настільки популярний як про нього кажуть, ситуація з лідерами практично не змінилася, Kinder - всі також на першому місці.

По згадуваності в ЗМІ Яндекс. Новини найбільше за місяць:
- найбільш істотний інформаційний прорив зробила торгова марка Рот Фронт (+58),
- а ось найбільше розчарував ЗМІ бренд Nestle (-235 новин);
- лідером уваги ЗМІ стали такі торгові марки шоколаду: Nestle, Рот Фронт і Kinder.
Загальна ж тенденція популярності шоколадних брендів рухається вгору. Споживачі з кожним місяцем все більше цікавляться новинами їх і розвитком компаній-виробників.

Лідером популярності цього місяця стала торгова марка молочного шоколаду Kinder, яка позиціонується, в першу чергу, як солодкість, створена спеціально для дітей. Індивідуально упаковані батончики дуже зручні у використанні, адже батьки таким чином можуть контролювати споживання шоколаду дітьми. Вже не один рік хлопчик з сліпучою посмішкою на упаковках Kinder сприяє продажу мільйонів шоколадних батончиків. В своїх рекламних роликах компанія використовує прості сюжети, просочені материнською турботою і ніжністю, які доводять що Kinder Chocolate - це найкращий спосіб показати дітям свою любов.

На другій позиції рейтингу - торгова марка шоколаду Bounty, яка вже тривалий час займає лідируючі позиції популярністю у росіян. Рекламні ролики компанії підкреслюють слоган "Bounty - райська насолода", в яких героїня насолоджується райським атмосферою загадкового безлюдного острова і незабутнім смаком шоколадного батончика. Крім того, звикання до шоколаду пояснюється не тільки бажанням з'їсти щось смачненьке, але і науковим фактором - Виробникам Bounty: вчені знайшли таємницю звикання до шоколаду.

Третю сходинку популярності займає бренд Raffaello, завжди притягує своїм витонченим смаком і не залишить байдужим. Raffaello, в першу чергу, позиціонується як романтичний подарунок, за допомогою якого замість тисячі слів можна донести почуття до об'єкта захоплення. Але основним мінусом солодощів цієї марки є їх дорожнеча, так і Україна заборонила продавати... "Raffaello" виробництва РФ.

Аутсайдерами рейтингу популярності торгових марок шоколаду в цьому місяці стали:
- Toblerone;
- Повітряний;
- Натхнення.