Reuters: керівники російського РБК звільнилися через тиск Кремля

Субота 14 травня 2016 08:11
Reuters: керівники російського РБК звільнилися через тиск Кремля
Фото: редакція медіа-холдингу РБК

Матеріал про "палац Путіна" під Геленджиком став "останньою краплею" для влади РФ

Тиск Кремля на російський медіа-холдинг РБК посилився після матеріалу про "палац Путіна" під Геленджиком. Про це повідомляє агентство Reuters із посиланням на джерело в холдингу.

Публікація під заголовком "Навпроти "палацу Путіна" під Геленджиком почнуть розводити устриць", що вийшла 11 травня, стала "останньою краплею" для Кремля і змусила звернутися до власника видання.

Інформагентство зазначає, що газета РБК в останні кілька місяців "дратувала" Кремль, оскільки повідомляла, зокрема, про бізнес імовірного зятя Путіна.

У матеріалі видання повідомлялося, що ТОВ "Південна цитадель" отримало для вирощування устриць і мідій 1 тисячу га акваторії біля мису Ідокопас під Геленджиком, біля так званого палацу Путіна. Власник "Південної цитаделі" раніше працював у компанії, що управляє палацом.


Повідомляється, що 13 травня холдинг оголосив про звільнення низки співробітників. Після наради було оголошено про звільнення шеф-редактора РБК Єлизавети Осетинської, головного редактора газети РБК Максима Солюса і заступника шеф-редактора РБК Романа Баданіна.

Водночас прес-секретар президента Росії Дмитро Пєсков закликав не пов'язувати зміну керівництва РБК із тиском ззовні.

"Не треба забувати, що це приватний інформаційний холдинг, напевно, про причини зміни редакційного керівництва потрібно ставити питання керівництву і власникам цього холдингу", - зазначив Пєсков.

Читайте РБК-Україна в Google News

On Top
Продовжуючи переглядати RBC.UA Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності Правилами користування сайтом і згодні з використанням файлів cookie. Ознайомитися
Погоджуюся