Ресторани 11 міст України отримають безкоштовну підтримку від МЕТРО

Ресторани 11 міст України отримають безкоштовну підтримку від МЕТРО

"МЕТРО Кеш енд Кері Україна" розпочала безкоштовну інформаційну кампанію для підтримки своїх бізнес-клієнтів - ресторанів в 11 містах України, які продовжують працювати у форматі доставки.

Мета інформаційної кампанії - безкоштовне просування послуг ресторанів, які працюють на самовивіз або доставку в Києві, Дніпрі, Івано-Франківську, Львові, Маріуполі, Миколаєві, Запоріжжі, Полтаві, Харкові, Одесі та Кривому Розі.

Комунікація здійснюється на основі власних digital-майданчиків МЕТРО - спеціальної сторінки на офіційному сайті компанії, а також у соціальних мережах, на профільних сайтах та пошукових платформах.

"Обслуговуючи мільйони приватних підприємців у 26 країнах світу вже понад 50 років, наша компанія добре знає, скільки зусиль їм доводиться докладати для успіху власної справи. Бізнес у сфері HoReCa завжди був чутливим до будь-яких соціальних та економічних змін у світі. А в теперішніх умовах наші клієнти-ресторатори змушені навіть змінювати власну бізнес-модель, щоб втриматись "на плаву" та адаптуватись до нових реалій", - пояснює директор з маркетингу "МЕТРО Кеш енд Кері Україна" Антон Жорін.

Він також нагадав, що аби підтримати бізнес-клієнтів у МЕТРО вже знизили суму мінімального замовлення, збільшили кредитні ліміти та відтермінування платежів, розвивають релевантний для ситуації і для ресторанів та кафе асортимент і навіть пропонують тимчасове працевлаштування в торгових центрах МЕТРО для персоналу клієнтів компанії.

"Наступним логічним кроком з нашого боку стала інформаційна підтримка ресторанів на наших власних майданчиках. У цьому проекті наша компанія виступає у якості комунікаційної платформи – ми хочемо, щоб якомога більше наших кінцевих клієнтів скористалися послугами ресторанів, які продовжують працювати для всіх нас, попри обставини. Це допоможе клієнтам ресторанів і надалі насолоджуватися улюбленими стравами, а українським ресторанам – зберегти свій бізнес", - впевнений Антон Жорін.

"МЕТРО Кеш енд Кері" працює на українському ринку з 2003 р. і наразі управляє 26 центрами та магазинами оптової торгівлі у 18 містах України. Компанія інвестувала в національну економіку понад 600 млн євро. Обсяг продажів компанії "МЕТРО Кеш енд Кері Україна" за 2018/2019 фінансовий рік (жовтень 2018 р. - вересень 2019 р.) склав 627 млн євро.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся