Рекламщики за допомогою цифрових технологій можуть ідентифікувати потенційних покупців

Найбільший в Європі гравець на ринку цифрової зовнішньої реклами Amscreen розробив технологію OptimEyes, яка дозволить в режимі реального часу підраховувати кількість людей, що звернули увагу на повідомлення. Система визначає вік, стать і становище людини щодо рекламної конструкції.

Найбільший в Європі гравець на ринку цифрової зовнішньої реклами Amscreen розробив технологію OptimEyes, яка дозволить в режимі реального часу підраховувати кількість людей, що звернули увагу на повідомлення. Система визначає вік, стать і становище людини щодо рекламної конструкції.

OptimEyes здатна розділяти людей на чотири вікові групи - дитина (до 15 років), молодь (16-35 років), дорослі (36-65 років) і літні люди (старше 65 років). Стать людини виявляється виходячи з декількох параметрів. Наприклад, темні зони з боків від особи розцінюються системою як довге волосся, які, швидше за все, належать жінці.

Читайте також: У Швейцарії вчені створили самоорганізованих роботів, здатних літати

Аналізуючи поєднання декількох подібних ознак, OptimEyes ідентифікує звернув увагу на банер людини. Це стало можливим завдяки вбудованій камері, яка також буде визначати, скільки людей подивилися на рекламний плакат і в який час доби.

Нововведення буде дуже корисним для рекламодавців: вони зможуть побачити аудиторію, яку цікавлять їхні товари і послуги, а також дізнатися, де найчастіше з'являються потенційні клієнти.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся