Реформування "Укрзалізниці" займе роки, - Балчун

НовиниІнфраструктура    24.11.2016 - 16:39
Фото: Войцех Балчун розповів про реформування "Укрзалізниці"
Фото: Войцех Балчун розповів про реформування "Укрзалізниці"
"Укрзалізниця" запускає з 22 грудня швидкий поїзд "Київ-Маріуполь" "Укрзалізниця" призначила чотири додаткових поїзди на новорічні свята

Балчун додав, що для справжніх системних реформ потрібен час

Реформування ПАТ "Укрзалізниця" займе роки. Про це заявив голова правління "Укрзалізниці" Войцех Балчун, повідомляє прес-служба національного перевізника.

"Реформування залізниці, особливо такої великої, як "Укрзалізниця", вимагає часу. Якщо до цього додаємо ще немислимий в західному світі масштаб патологій, то мусимо говорити про роки, і то, це за умови безумовної політичної підтримки", - заявив він.

Крім того, Балчун додав, що "Укрзалізниця" має величезний потенціал. Але в той же час вона є "звичайною політичною здобиччю і джерелом величезної кількості схем".

"Упродовж багатьох тижнів я чую про підготовку проти мене кампанії в медіа. Цього й потрібно було сподіватися, бо ми починаємо потроху реально контролювати "Укрзалізницю", і все частіше нам вдається вирішувати справи згідно з інтересами національної залізниці...Аргумент, що у нас є 7 млрд гривень на рахунках, і ми нічого з цим не робимо, є одним з найбільш хибних, які я чув у житті. А наша заборгованість? А  технічний дефолт? А процедури закупівель, фінансові результати, стабільність фірми по відношенню до фінансових установ, наш cash flow та інше? Потрібно знати основні принципи економіки", - додав він.

Крім того, Балчун додав, що для справжніх системних реформ потрібен час.

"Якщо Україна хоче думати про справжні, системні реформи, потрібно запастись терпінням. Якщо ж їй потрібні тільки красиві лозунги і PR, із збереженням існуючих схем і патологій, то потрібно взяти свого, добре закоріненого в місцевій реальності, українського менеджера", - додав він. 

Нагадаємо, раніше Балчун заявляв про технічний дефолт в "Укрзалізниці".

Читайте в розділі

Затори у Києві досягли 6 балів

Парламентарі України і Польщі ініціюють залізничний маршрут Київ-Краків-Париж

Світовий банк забере у "Укравтодору" 220 млн доларів кредиту

On Top