Залізничники проводять системну роботу для забезпечення перевезень з використанням електротяги замість тепловозної, за рахунок чого собівартість перевезень зменшиться на 55-60%. Про це повідомляє прес-служба "Укрзалізниці".
На сьогодні, за оцінками фахівців, витрати на закупівлю електроенергії для виконання однакової експлуатаційної роботи електротягою у 3,8-4,5 рази нижчі (у залежності від видів руху), ніж на закупівлю дизпалива при застосуванні тепловозної тяги.
До 2016 року включно залізничники планують електрифікувати 1 тис. 562 км на дільницях, що входять у стратегічно важливі напрямки розвитку залізничного транспорту України, які необхідні для розмежування руху пасажирських і вантажних поїздів, впровадження швидкісного руху та забезпечення збільшення пропускної спроможності залізниць як для внутрішніх так і для міжнародних та транзитних перевезень, вони проходять по п'яти залізницях: Південній, Одеській, Придніпровській, Південно-Західній та Донецькій.
Як пояснив начальник головного управління електрифікації та електропостачання "Укрзалізниці" Віталій Максимчук, для підвищення пропускної спроможності дільниць, впровадження великовагового руху поїздів потрібні локомотиви з більш високою одиничною потужністю, що може забезпечити лише електротяга. Це необхідно для впровадження швидкісного пасажирського руху, про що свідчить досвід Західної Європи та Росії.