ua en ru

Реалізація концепції зовнішньої реклами в Києві в трьох зонах завершиться в лютому 2013 р., - КМДА

Реалізація концепції зовнішньої реклами в Києві в трьох зонах завершиться в лютого 2013 р. Про це сьогодні на прес-конференції заявив голова управління реклами КМДА Олег Титаренко, передає кореспондент РБК-Україна.
"Закінчення реалізації концепції заплановано на лютий місяць. Приведення всіх конструкцій у відповідність до трьох зонах", - заявив Титаренко.

За його словами, процес реалізації концепції затягнувся через проведення Євро-2012, що стосується 3 і 4 зони, то КМДА хоче завершити роботи до кінця 2013 р.

У теж час представники рекламних операторів говорять, що це можливо буде зробити не раніше 2014 р. Тому що в 3 і 4 зоні йдеться про сотні конструкціях великого формату і це буде коштувати сотні тисяч гривень.

Нагадаємо, що ліквідація зовнішніх рекламних рахунків згідно концепції відбувається за рахунок рекламних операторів.

Згідно з концепцією, в першій форматної зоні, до якої увійшли центральні вулиці та площі міста, дозволяється встановлення конструкцій до 2.16 кв. м. У другій форматної зоні можлива установка коштів міського формату - від 2,16 до 8,0 кв. м.