ua en ru

Розчинна кава: чому спереду Nescafe і Jacobs

Кава - не просто чарівне і підбадьорливий напій, це ваш стиль стрімкої життя і буття, стверджують гурмани. Його пили монархи Стародавньої Месопотамії і Єгипту, всемогущественные вожді бразильських, індонезійських і африканських племен, а Архангел Гавриїл лікував цілющим кавовим відваром хворого пророка Мухаммеда. Кава веселить хоробре серце, прискорює сміливу думку, лікує очні захворювання, писав авторитетний древній арабський лікар Разес.

А з точки прибутковості - кава прибутковіше, ніж газ і нафту. Хто ж лідери за популярністю у росіян цього чарівного напою? В цьому розбиралися аналітики розділу "новини Росії" журналу інвесторів "Біржовий лідер".

Завдяки масованій рекламі по ТБ більшість росіян повірили, що прокинутися з ранку без чашки гарячого і підбадьорливого напою - це зіпсувати собі весь день, відмовившись від звичного і важливого ритуалу (аналогічно у громадян США, Німеччини та Білорусі, Азербайджану та Франції). Адже на його приготування потрібно мінімум часу, зате як кава піднімає настрій на цілий день, прокоментував ситуацію відомий канадський фінансовий експерт Академії Masterforex-V Євген Ольховський. Це дійсно вищий бал професіоналізму з просування всієї ніші ринку товару, зазначений фахівцями нашої рекламної та PR службами по кави, шоколаду, пива та ряду інших товарів, раптом перейшли в розряд предметів першої потреби людини. А ось з піаром конкретних торгових марок кави, популярних у росіян, набагато цікавіше для маркетологів.

Рейтинг "Біржового лідера" популярності ТМ розчинної кави в Росії можна представити у вигляді наступної таблиці по пошуковим запитам Яндекса, пояснив Євген Ольховський

Як видно з таблиці, на ринку розчинної кави Росії два лідера - Nescafe і Jacobs, що йдуть з серйозним випередженням над конкурентами. У чому особливості і відмінності рекламного і маркетингового просування кожної ТМ?

Nescafe - найбільша в світі компанія, яка за більш вісімдесятирічну історію існування стала не тільки найбільшою торговою маркою розчинної кави, але й однією із найпопулярніших серед росіян, займає перше місце по пошуковим запитам Яндекса.

2. Вона входить в один з найбільших у світі промислових гігантів Nestle, чиї акції котируються на біржі, і, як видно з графіка, мають стійкий бичачий тренд: ціна за акцію - 65.94 доларів, пояснили аналітики брокерської компанії LionStone Investment (входить у вищу лігу брокерів форекс Академії Masterforex-V).

Jacobs (виробник і власник ТМ - відома компанія Німеччини "Jacobs Kaffee", що має 100-річну історію виготовлення кращих сортів кави) - з 1994 року на перших місцях у рейтингу популярності серед торгових марок розчинної кави в Росії.

Jardin «дихає в спину» нашим лідерам розчинної кави. Він один з світових лідерів з продажу кави в зернах та меленої кави того ж бренду Жардін (Jardin). Під ТМ є готелі, ресторани, СПА центри, тому за пошуковим запитом "кава Jardin" - 10.5 тис. пошукових запитів і 38 згадок в Яндек - новини за місяць.

Аутсайдерами серед торгових марок розчинної кави на цей раз стали: «Чорна карта», кава MacCoffee, японський Bushido і Moccona. Чому, запитаєте ви? Спробуйте самі відповісти на своє запитання, - пояснив канадський експерт поясніть мені
- чим кава цих ТМ відрізняється до кращу сторону від того ж Jacobs (Якобс), Nescafe (Нескафе), Жардін (Jardin)? Називайте перше... друге... третє... сьоме...
- по кожному пункту виробники ТМ цих видів розчинної кафе зуміли переконати журналістів, а журналісти народ Росії? Як прес-служба і піар служба Moccona, не опублікувала жодного статті за місяць про достоїнства свого виду кави або "Чорна карта" лише в 5 новинних сюжетах?