ua en ru

Витрати на зовнішню політичну рекламу склали до 100 млн грн, - дослідження

Витрати на зовнішню політичну рекламу на останніх виборах склали від 60 до 100 млн грн. Таку цифру повідомила директор сейлз-хауза BigMedia, що входить до рекламного холдингу BigBoard B.V., Олена Безхлєбна.

"Якщо ми говоримо про те, що за даними досліджень Doors Consulting, частка прибутків від політичної реклами, зовнішньої реклами загалом становить 13%, а загальний дохід ринку в цьому році складе 1,3 млрд грн., то на політичну рекламу витратили приблизно 100 млн грн, а дані Doors основані на прайсах, але є гроші, які від реклами отримують реально, враховуючи знижки і решту, а це буде приблизно мінус 30% і реально це буде 60-70 млн. грн.", - сказала Безхлєбна.

За її словами, політична реклама в деякій мірі дестабілізує ринок.

"Уявіть великий об'єм грошей, великий об'єм рекламних площ, зайнятих під час виборів. У період вересень-жовтень - 13%. Практично весь цей об'їм прийшов протягом двох місяців. Як ринок буде на це реагувати? Звичайно, це дестабілізує самого клієнта, багато хто взагалі знімає свої кампанії...", - сказала Безхлєбна.

Вона додала, що ці 13% - це не є додатковий дохід. "Якщо б не було політичної реклами, то, звичайно, в цей час розміщували би рекламу комерційних клієнтів".

Загалом за даними Doors Consulting в Україні сьогодні існує 82 тис. 629 площ.

Читайте також: Вибори-2012: Виборча кампанія обійдеться учасникам перегонів 20 млрд грн