Прокачування нафти з Росії в Китай призупинена внаслідок землетрусу

Прокачування російської нафти ESPO Blend до Китаю по нафтопроводу Східний Сибір-Тихий океан (ССТО) і перевалка сировини на залізничної естакади Сковородіно для поставки в порт Козьміно були припинені в п'ятницю з-за землетрусу в Амурській області. Про це Reuters повідомив представник російської "Транснафти".
Землетрус силою 5,9 бала стався в Амурській області в п'ятницю о 16:22 за місцевим часом на глибині 13 кілометрів. Інформації про жертви і руйнування, а також порушення життєдіяльності немає, йдеться повідомили в прес-служби МНС Росії з Амурської області. "(Ми) зупинили прокачування (нафти в Китай) з-за землетрусу. Трубопровід не постраждав, але є проблеми з енергопостачанням. Трубопровід зараз харчується резервним енергопостачанням, - сказав речник "Транснафти" Ігор Дьомін. - Теоретично поставки можуть поновитися сьогодні, але небезпека афтершоків зберігається".
Крім того, "Транснефть" призупинила перевалку нафти в залізничні цистерни на станції Сковородіно, звідки сировина постачається в далекосхідний порт Козьміно.
"Ми припинили і відвантаження (нафти) у залізничні вагони", - повідомив Дьомін, уточнивши, що зупинка роботи перевалочною естакади не вплине на перевалку нафти ESPO Blend в тихоокеанському порту Козьміно, кінцевій точці маршруту ССТО.
Незважаючи на припинення прокачування нафти по лінійної частини нафтопроводу ССТО в районі Сковородіно, перевалка ESPO Blend в порту Козьміно поки не постраждала.
"У нас достатні запаси нафти в Козьміно щоб вести ритмічну відвантаження", - відзначив прес-секретар Транснафти.
Оператор нафтопроводу поки не вводив обмежень на прийом нафти в систему від видобувних компаній і використовує резервуарний парк нафтопроводу.
"Ми поки нікого на прийом не обмежували", - повідомив Дьомін.
Епіцентр землетрусу зафіксовано в 760 кілометрах північно-на захід від селища Талакан Бурейского району Амурської області, в 25 кілометрах на захід від селища Соловйовськ Тиндінського району. Бурейская і Зейская ГЕС працюють у штатному режимі, повідомляє МНС.
В даний час пропускна здатність маршруту ССТО складає близько 30 мільйонів тонн нафти сорту ESPO Blend в рік, в тому числі приблизно 15 мільйонів тонн направляється в далекосхідний порт Козьміно і стільки ж - у Китай з відгалуження нафтопроводу.
Перша черга ССТО довжиною 2.757 кілометрів була введена в експлуатацію в кінці 2009 року, з'єднавши Тайшет в Іркутській області і Сковородіно в Амурській. З Сковородіно нафту залізницею надходить в далекосхідний порт Козьміно.
Відгалуження в Китай починається в Сковородіно, тобто приблизно в середині ССТО. Прокачування в Китай на лінії Сковородіно-Дацин почалася в січні 2011 року.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся