ua en ru

Профспілка метрополітену поставив під сумнів офіційну версію аварії в московському метро

Профспілка працівників метро поставив під сумнів озвучене офіційним представником Слідчого комітету Володимиром Маркіним версію причини аварії на Арбатсько-Покровської лінії столичної підземки.

Профспілка працівників метро поставив під сумнів озвучене офіційним представником Слідчого комітету Володимиром Маркіним версію причини аварії на Арбатсько-Покровської лінії столичної підземки. Про це РБК повідомив представник організації Василь Шеляков.

У середу вранці Маркін заявив, що на перегоні "Парк Перемоги" - "Слов'янський бульвар" неналежним чином були виконані роботи по установці стрілочного переходу. За словами офіційного представника СК РФ, стрілка була зафіксована звичайної 3-міліметрової дротом, яка порвалася. Це призвело до аварії і загибелі людей.

Коментуючи РБК офіційну версію, Шеляков розповів, що дріт можуть застосувати, щоб не розкрутилися різьбові з'єднання. "Саму ж стрілку замотати на дріт просто неможливо, адже будь-інженер розуміє, які можуть бути наслідки", - сказав представник профспілки.

За його словами, будівельна компанія-підрядник дійсно не зафіксувала стрілочний механізм, але дріт тут ні при чому.

Одним з підрядників будівництва аварійного тунелю між станціями "Слов'янський бульвар" і "Парк Перемоги" була компанія "Ингеоком", розповів РБК джерело в Московському метрополітені. Цю інформацію підтвердив і представник найбільшого підрядника метро ВАТ "Мосметробуд". На сайті "Ингеокома" також говориться, що компанія виконувала будівельні роботи на перегінному тунелі від "Слов'янського бульвару" до станції "Парк Перемоги".

Представник "Ингеокома" на питання РБК не відповів. "Керівники весь день на нараді", - повідомили в секретаріаті компанії. Джерело в Московському метрополітені повідомив РБК, що тунель між станціями - новий, перебував на гарантії, і тому всі роботи в тунелі велися саме компанією-підрядником.

Раніше Маркін повідомив про затримання двох підозрюваних - дорожнього майстра служби колії ГУП "Московський метрополітен" Валерія Башкатова і помічника дорожнього майстра шляху Юрія Гордова. "Поки в числі підозрюваних особи, які безпосередньо виконували роботи, але Слідчий комітет має намір встановити та притягнути до кримінальної відповідальності абсолютно всіх, причетних до цієї трагедії, починаючи від виконавців і закінчуючи посадовими особами керівної ланки, які повинні були контролювати і забезпечувати в повному обсязі вимоги транспортної безпеки Московського метрополітену", - сказав Маркін.

Катастрофа в московському метро сталася у вівторок, 15 липня, близько 09:30 мск. Три вагони поїзда метро зійшли з рейок на перегоні між станціями "Парк Перемоги" - "Слов'янський бульвар" Арбатсько-Покровської лінії. В результаті аварії загинули 23 людини, понад 120 потрапили в лікарні з різними травмами.

Очевидці стверджували, що рухався на великій швидкості поїзд метро різко зупинився, після чого кілька вагонів зійшли з рейок.