Профільний комітет об'єднав в один 4 законопроекти, що стосуються питань врегулювання фондового ринку України

Комітет Верховної Ради з питань фінансів, банківської діяльності, податкової та митної політики об'єднав в один чотири законопроекти, поданих Кабінетом міністрів України, які стосуються питань врегулювання фондового ринку України. Про це на сьогоднішньому засіданні згаданого комітету заявив його голова Віталій Хомутинник, передає кореспондент РБК-Україна.
"Ми домовилися з вами про те, що об'єднаємо всі проекти від Кабінету міністрів, які зареєстровані у Верховній Раді, в один проект закону, який буде зареєстрований від народних депутатів - членів комітету і відповідно, щоб не проводити дискусію по 4 проектам, проведемо один цей законопроект і тим самим скоротимо для себе в чотири рази час і сили", - сказав Хомутинник.
Він уточнив, що в один законопроект комітетом об'єднуються такі документи: проект закону України про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо ведення діяльності на фондовому ринку (№8120), про внесення змін до деяких законів України щодо реклами на ринку цінних паперів (№8297 ), про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо емісії та обігу цінних паперів) (№9125), законопроект про внесення змін до деяких законів України щодо визначення кваліфікаційних інвесторів (№9169).
Як зазначив присутній на засіданні представник Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку Сергій Бірюк, "це пов'язані між собою законопроекти, які вносять зміни в закон "Про цінні папери" і те, що з ними пов'язано, у тому числі і (закон) про рекламу".
"Ми маємо ситуацію, коли є вимоги Євросоюзу, є законодавства наших сусідів по країнах СНД і ми гармонізуємо наше законодавство. Це стосується законів про кваліфікованого та некваліфікованого інвестора, зміни, деякі, є в законі, пов'язаному з оборотом і емісією цінних паперів, а також ми гармонізуємо законодавство, пов'язане з діяльністю біржового ринку, передбачаючи можливість здійснення біржами клірингових операцій. Крім того, ми пропонуємо, і Кабінет міністрів вніс пропозицію, щодо реклами", - сказав Бірюк.
Він упевнений, що реклама будучи потужним важелем впливу на інвестора, повинна контролюватися для того, щоб не грабувати інвестора, а упереджувати виникнення помилкових рекламних трюків на подобі МММ, у тому числі на ринку цінних паперів. За словами чиновника, неконтрольоване використання реклами може призвести до того, що прості громадяни будуть залучені в можливі афери за допомогою ринку цінних паперів.
"З нашої точки зору реклама повинна бути, вона повинна бути такою, щоб захищала інвестора. Також даний законопроект передбачає врегулювання з Національним банком ощадних сертифікатів та інших інструментів на фондовому ринку", - додав Бірюк.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся