ua en ru

Продажі iPad Air від Apple стартували сьогодні

Продажі iPad Air - нового планшета від Apple стартували сьогодні, 1 листопада у країнах першої хвилі: США, Канаді, Австралії, Великобританії та інших. Про це повідомляє телеканал "Росія-24".

Продажі iPad Air - нового планшета від Apple стартували сьогодні, 1 листопада у країнах першої хвилі: США, Канаді, Австралії, Великобританії та інших. Про це повідомляє телеканал "Росія-24".

Новий iPad Air в базовій комплектації містить пам'ять 16 Гб і його ціна складе 499 дол. без урахування податків, найдорожча модифікація планшетника обійдеться в 929 дол.

Планшет iPad Air від Apple, згідно з офіційними даними, оснащений 9,7-дюймовим дисплеєм Retina і представлений в більш тонкому і легкому корпусі. Новий планшет iPad Air від Apple важить близько 450 г, він на 20% тонше і на 28% легше в порівнянні з iPad четвертого покоління. Рамка навколо дисплея останнього покоління iPad стала на 48% вже, завдяки чому краю iPad Air виглядають тонше.

Фотогалерея: Новий iPad Air від Apple

Новий енергоефективний процесор A7 дозволяє використовувати акумулятор меншого розміру. В результаті пристрій займає на 24% менший об'єм в порівнянні з моделлю попереднього покоління, при цьому його продуктивність збільшена вдвічі, а час роботи від акумулятора і раніше, становить 10 годин роботи iPad Air.

На сьогодні нові планшети iPad Air вже продаються на ринках Австралії і Китаю, де пристрої стали доступні для придбання опівночі за місцевим часом. Місцеві видання відзначають, що навколо магазинів Apple вже з вечора четверга почали збиратися люди, проте серйозного ажіотажу немає.

Згідно з даними IDC, на сьогодні частка Apple на ринку планшетів скоротилася, тоді як весь планшетний ринок за рік зріс на 37%. Аналітики відзначають, що Apple зараз займає мінімальну частку за весь час моніторингу. Крім того, Samsung Electronics істотно набирає обертів на ринку планшетів. У III кварталі Samsung вдалося продати 9,7 млн планшетників. Зростання в річному обчисленні становив 123%.

Рекордне зростання продажів забезпечив Samsung 20,4% ринку. У той же час Apple втрачає частку. Всього за рік з 40,2% вона зменшилася до 29,6%. Правда, в III кварталі поставки iPad в річному обчисленні все-таки трохи підросли: на 0,6% до 14,1 млн.