ПриватБанк відновив роботу після збою

Фото: ПриватБанк (РБК-Україна)
Фото: ПриватБанк (РБК-Україна)

Роботу всіх сервісів стабілізовано після аварії каналів зв’язку

"ПриватБанк" стабілізував роботу всіх сервісів після аварії каналів зв'язку, яка сталася близько півтори години тому. Про це повідомила керівник мережі регіональних прес-офісів банку Інна Музичук у Facebook.

У прес-службі зазначили, що усі операції з пластикових карт проводяться в штатному режимі, платежі клієнтів виконуються згідно з графіком.

"Усе вже в нормі, дякуємо за розуміння! ПриватБанк у найкоротші терміни стабілізував роботу всіх сервісів після аварії каналів зв'язку", - написала Музичук.

Вона додала, що фахівцям банку вдалося відновити стабільну роботу сервісів еквайрингу і роботу мережі банкоматів банку в повному обсязі протягом години.

 

Друзі, увага! Усе вже в нормі, дякуємо за розуміння! ПриватБанк в найкоротші терміни стабілізував роботу всіх сервісів...

Опубліковано Інною Музичук Понеділок, 9 липня 2018 р.

Нагадаємо, у понеділок ввечері у "ПриватБанку" стався збій. У контактному центрі банку повідомили, що всі термінали і банкомати не працюють. Також не проводилися оплати в POS-терміналах "ПриватБанку", платежі "Приват24" і Liqpay.