Прийняті 26 лютого на засіданні Кабміну рішення про виконання вимог вантажоперевізників, які страйкують на окружній автодорозі Києва, вимагають внесення змін. Про це повідомив президент Асоціації міжнародних автоперевізників Леонід Костюченко, передає кореспондент РБК-Україна.
"Рішення ухвалювалися дуже поспішно, підготовлені нормативні документи ніхто не вичитував", - сказав він
Зокрема, за словами Л.Костюченка, внесення змін до закону "про автомобільний транспорт" в частині посилення відповідальності за каботаж з 170 до 17 тис. грн обернулося для автоперевізників посилюванням санкцій на вказану величину за інші види порушень. За його словами, вказані зміни вносяться до 3 статті закону "про автомобільний транспорт", при цьому, тільки в 1 статті згадується термін "каботаж".
Л.Костюченко також відзначив, що АсМАП не згоден з вимогами страйкуючих автоперевізників про введення мінімальних тарифів на вантажоперевезення.
За його словами, необхідно враховувати, що неорганізовані автоперевізники, страйкуючі на Окружній дорозі, є платниками єдиного податку в 200 грн, і, на відміну від міжнародних автоперевізників, що платять податки на загальній підставі, при введенні мінімального тарифу отримуватимуть надприбуток.
Як відзначив Л.Костюченко, у зв'язку з цим сьогодні в Мінтрансз'вязку планується створити раду різних асоціацій автоперевізників, яка могла б підготувати узгоджені пропозиції щодо змін до законодавчо-нормативної бази.