ua en ru

Порт Тамань і міст через річку Олена можуть не побудувати з-за Криму, - Bloomberg

Російський уряд розглядає можливість відмови від фінансування будівництва глибоководного порту Тамань і перенесення термінів будівництва моста через річку Лена в Якутську, щоб направити вивільнені кошти на розвиток Криму.

Російський уряд розглядає можливість відмови від фінансування будівництва глибоководного порту Тамань і перенесення термінів будівництва моста через річку Лена в Якутську, щоб направити вивільнені кошти на розвиток Криму. Про це повідомляє агентство Bloomberg, посилаючись на лист радника Президента з економіки Андрія Білоусова.

В розвиток Криму потрібно буде вкласти в цілому 526 млрд руб. в 2014-2017 рр.., випливає з листа. На проекти порту і мосту раніше планувалося виділити 112 млрд руб. Тепер ці гроші пропонується витратити на Крим.

Міністр економічного розвитку Росії Олексій Улюкаєв підтвердив, що уряд сумнівається в необхідності реалізації цих двох проектів.

"Правда, що менш актуальною стає реалізація саме цих двох проектів", - заявив він журналістам у Калінінграді.

"Тамань - у зв'язку з тим, що виникає інша конфігурація з портів: у нас в Криму п'ять глибоководних портів, треба якось з цим щось робити. Міст через Лену теж під питанням, але з іншої причини - що трафік не очевидний", - додав міністр.

За його словами, вивільнювані кошти - "не однозначний джерело для кримських проектів", а "додатковий резерв", який може бути спрямований і на інші проекти.

Представник Міністерства транспорту відмовився коментувати повідомлення Bloomberg.

Сухогрузный порт Тамань повинен був бути побудований на західному краю Таманського півострова до 2020 р. на умовах державно-приватного партнерства. Про інтерес до проекту в різний час заявляли Global Ports, "Єврохім", "Об'єднана зернова компанія", UCL Holding, "Металоінвест", СУЕК, "Русал", "Газпром експорт", "Метінвест холдинг".

Міст через річку Олена довжиною 21 км, включаючи 18 км під'їзних шляхів, передбачалося побудувати до 2021 р. за 38,9 млрд руб. силами консорціуму на чолі з "ВТБ Капітал", який виграв конкурс на будівництво на початку квітня.