Купівельна активність росіян знизився до історичного мінімуму

Купівельна активність росіян знизився до історичного мінімуму
Фото: більше половини росіян зізналися, що переходять на більш дешеві продукти

Загальне число росіян, які прагнуть зекономити, в першому кварталі 2016 року досягло 76%

Індекс споживчої довіри Nielsen в першому кварталі 2016 року досяг в Росії рекордно низьких значень за 11 років спостережень. Про це пише " Комерсант".

Російський індекс споживчої довіри в першому кварталі цього року оновив історичний мінімум, склавши 63 пункту.

Як зазначає видання, рекордно низькою — 82% — стала частка росіян з вільними грошима, що залишилися після витрат на основні потреби і обов'язкові платежі. Наприклад, у кризу 2009 року ця частка була 93-96%. На початку 2016 року росіяни, що мають вільні фінанси, витрачали їх на нову одяг — 36% і на відпуск — 31%, ще 31% опитаних перекладав їх заощадження.


Загальне число росіян, які прагнуть зекономити, в першому кварталі 2016 року досягло 76%. Якщо на початку минулого року від витрат на розваги відмовлялися 55% опитаних, то тепер їх стало 59%. Від нової одягу відмовився 61% респондентів (55% роком раніше), купівлю електроніки відклали 45% (43%).

Більше половини росіян — 52% — зізналися на початку 2016 року, що переходять на більш дешеві продукти (48% рік тому).

За даними Nielsen, до 83% зросла частка респондентів, які очікують "не дуже хороших" або "поганих" перспектив працевлаштування. Також до 69% збільшилася кількість росіян, які вірять в "не дуже хороше" або "погане" становище в майбутньому.

Нагадаємо, згідно з щомісячного моніторингу соціально-економічного становища і самопочуття населення Інституту соціального аналізу і прогнозування РАНХиГС при президенті Росії, вперше за вісім років мешканці РФ стали витрачати на їжу понад 50% доходів. 

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся