ua en ru

PepsiCo Inc придбала у грудні на відкритому ринку 7,7% акцій "Вімм-Біль-Данн" за 432 млн дол

Американська PepsiCo Inc. з початку поточного місяця придбала на відкритому ринку 13 млн 593 тис. 175 американських депозитарних акцій (ADS) ВАТ "Вімм-Біль-Данн Продукти харчування" (ВБД ПП) приблизно за 432,14 млн дол. Купівлі проводилися в період 2-17 грудня 2010 р. на Нью-Йоркській фондовій біржі, повідомляється в матеріалах Комісії з цінних паперів і бірж США (SEC), повідомляє РБК.

Одна звичайна акція ВБД ПП відповідає 4 ADS компанії. Таким чином, PepsiCo встановила контроль над 3 млн 398 тис. 293,75 акції ВБД ПП, що еквівалентно 7,72% статутного капіталу.

Нагадаємо, що 1 грудня 2010 р. Другий за величиною в світі виробник безалкогольних напоїв - американська PepsiCo Inc. домовилася про покупку 66% російського виробника молочних продуктів, соків, мінеральної води та дитячого харчування ВАТ "Вімм-Білль-Данн Продукти харчування" за 3,8 млрд дол Для проведення операції PepsiCo і ВБД ПП необхідно дістати схвалення відповідних регуляторів.

За умовами угоди, PepsiCo виплатить акціонерам ВБД ПП по 33 дол за кожну депозитарну розписку російської компанії, що є премією в 32% до середньої ціни ADR ВБД ПП за 30 днів, предшествовашіх підписання цієї угоди, і еквівалентно 132 дол. на одну звичайну акцію . Разом з тим PepsiCo запропонує викупити акції, що залишилися ВБД ПП за умовами російського законодавства. Виходячи з умови угоди, загальна вартість ВБД ПП (enterprise value, EV) оцінена в 5,4 млрд дол.

15 грудня ц.р. у Федеральній антимонопольній службі (ФАС) Росії повідомили, що відомство отримало клопотання PepsiCo про придбання ВАТ "Вімм-Біль-Данн Продукти харчування". До цього президент "PepsiCo - Східна Європа" Рамон Лагуарта заявляв, що PepsiCo розраховує отримати узгодження з російськими держорганами на придбання "Вімм-Білль-Данна" протягом 2-4 місяців.
За оцінкою PepsiCo, дана транзакція забезпечить американської компанії лідируючі позиції на російському ринку виробників безалкогольних напоїв і продуктів харчування. Крім того, щорічна виручка PepsiCo Inc. від реалізації продуктів харчування підніметься, за прогнозами експертів американської компанії, з нинішніх 10 млрд дол до 13 млрд дол.

Компанія PepsiCo - один з найбільших світових виробників продуктів харчування і напоїв. У портфоліо компанії такі відомі бренди, як Pepsi, 7up, Mirinda та інші. Штат компанії, продукція якої продається більш ніж в 200 країнах, складає 185 тис. чоловік. Чистий прибуток PepsiCo за 9 місяців 2010 р. склав 4,96 млрд дол.

ВАТ "Вімм-Білль-Данн Продукти харчування" займається виробництвом молочних продуктів, соків, мінеральної води та дитячого харчування. В даний час в компанію входять 37 виробничих підприємств у Росії, Україну, в Грузії та державах Середньої Азії. "Вімм-Білль-Данн" володіє портфелем торгових марок, що охоплює більше 1,1 тис. видів молочних продуктів ("Будиночок в селі", "Веселий молочник", "Диво", "Іммунеле", Bio-max тощо) і більше 150 видів соків, нектарів і прохолодних напоїв під марками J7, 100% Gold та ін.