Пацієнт має право бути захищеним від недбалості медиків, а лікар має право на захист своєї професійної честі, - Богатирьова

В Україні останнім часом спостерігається збільшення кількості звернень людей, які стосуються надання медичної допомоги. Частину фактів, наведених у цих зверненнях, не знаходить свого підтвердження, решта потребують ретельного аналізу. Про це повідомила міністр охорони здоров'я України Раїса Богатирьова, виступаючи з відкритою лекцією у Національному медичному університеті ім. О. О. Богомольця, повідомила прес-служба Міністерства охорони здоров'я України.

"Я за об'єктивність та прозорість розгляду кожного звернення щодо недбалості медичних працівників. Але вважаю, що не можна оприлюднювати таку інформацію, поки не відбулося всебічне вивчення обставин того, що трапилося, та не зроблено кваліфікованих висновків", - заявила вона.

За словами Богатирьової, МОЗ не завжди є останньою інстанцією у вирішенні того чи іншого питання, яке висвітлено в ЗМІ як негативне. Держава здійснює свої повноваження і через правоохоронні, і через судові органи влади, тому частіше за все останнє слово у таких випадках - за правоохоронними органами та судовою владою.

За словами міністра, МОЗ опрацювало стандарти лікування багатьох хвороб, і майже на всі хвороби є протоколи лікування, яких медик повинен дотримуватися.

"Якщо лікар відходить від стандартів і правил, тоді є всі підстави, щоб задовольнити скаргу пацієнта", - зауважила Богатирьова.

Голова МОЗ висловила переконання в тому, що пацієнт має право бути захищеним від недбалості медиків, а лікар має право на захист своєї професійної честі і гідності та повинен знати свої права і обов'язки.

 Читайте також: Під час снігопаду в Києві та Україні швидка допомога приїжджала на всі виклики, - Богатирьова 

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся