ru ua

В Офісі великих платників податків виступають за зменшення кількості клієнтів

В Офісі великих платників податків виступають за зменшення кількості клієнтів Фото: Євген Бамбізов (Обозреватель)

Бамбізов вважає, що система критеріїв визначення великих платників морально застаріла

Система критеріїв визначення великих платників морально застаріла і призводить до щорічної міграції платників з одного податкового органу в інший. Про це розповів начальник Офісу великих платників податків ДФС Євген Бамбізов інтерв'ю "Обозревателю".

"Список великих платників повинен бути постійний, в ньому повинні бути дійсно великі підприємства, лідери української економіки. У 2016-му їх було 1700, зараз – 2800. Це величезна різниця. На жаль, ми фізично не можемо обслужити на тому рівні, якого вони заслуговують, збільшити штат немає можливості", - зазначив він.

За словами чиновника, потрібно від трьох до шести місяців, щоб вникнути в діяльність платника податків: проаналізувати всю його звітність, подивитися всю його податкову історію, підняти матеріали перевірок.

"Грубо кажучи, якщо у нас платник затримується на рік, ми три місяці з ним тільки знайомимося, через 9 місяців тільки починаємо розуміти та обслуговувати, а потім він йде на обслуговування в інші територіальні органи", - пояснює Бамбізов.

За його словами, в Офісі обслуговуються близько 900 крупних платників, склад яких не змінюється. Причому, підкреслив Бамбізов, всі вони підходять під одні загальні критерії.

"Тому для мене основним завданням є удосконалення та законодавче закріплення цих критеріїв, які б формували реальний список великих платників. Ми підготували свої пропозиції, погоджуємо їх з Мінфіном і профільним комітетом. Сподіваюся, до кінця року Верховна Рада таки ухвалить зміни до Податкового кодексу і дасть нам можливість забезпечити гідний сервіс для наших платників – основних наповнювачів бюджету", - зазначив він.