"Однокласники" готують монетизацію власних відеосервісів
Раніше компанія запустила сервіс групових трансляцій у режимі онлайн і додаток для Smart TV
Соціальна мережа "Однокласники" (Росія) планує повністю монетизувати свої відеосервіси наприкінці 2016 - на початку 2017. Про це заявив напередодні керівник російської компанії Антон Федчин на прес-конференції у Москві, повідомляє ТАСС.
Зараз соціальна мережа Odnoklassniki.ru (OK.ru) активно розвиває свої відеосервіси.
Раніше компанія запустила сервіс групових трансляцій в режимі реального часу і додаток для Smart TV.
Як наголошується, наприкінці квітня 2016 "Однокласники" планують запустити додаток для смартфонів, який дозволить вести онлайн-трансляції у соцмережі. Зараз на ринку вже є такі сервіси, в тому числі американські Periscope (належить Twitter) і Snapchat.
Аудиторія "Однокласників" станом на січень становить 51 мільйон чоловік на добу (Liveinternet). Місячна мобільна аудиторія налічує 64% від загального числа активних користувачів. Щодня видеоплатформой соцмережі користуються 20 мільйонів унікальних користувачів з кількістю переглядів в 300 мільйонів.
Нагадаємо, соціальна мережа "Однокласники" належить, як і "Мій світ" з "ВКонтакте", Mail.ru Group. Також до групи входять інтернет-ресурс Mail.ru, сервіси миттєвих повідомлень ICQ і "Mail Агент". Mail.ru Group володіє 1,31% в платіжний сервіс Qiwi.
Як повідомлялося, у 2015 чистий прибуток Mail.ru Group, за попередніми результатами, знизився на 13,6% порівняно із 2014, склавши 9,915 млрд рублів, тоді як виручка виросла на 11% до 36,316 млрд руб.
Нагадаємо, у листопаді українським поліцейським заборонили вести акаунти в російських соціальних мережах "Однокласники" і "ВКонтакте".