ua en ru

Взуттєва мережа "Інтертоп" виходить на російський ринок

Найбільший оператор взуттєвого роздрібу в Україні "Інтертоп" виходить на російський ринок. Як стало відомо виданню "Комерсант-Україна", у компанії вже є представництво в країні, а до кінця року вона розраховує відкрити там перші п'ять магазинів.

Про плани мережі "Інтертоп" щодо виходу в Росію розповіло виданню на умовах анонімності джерело в компанії MTI (управляє "Інтертоп"). За словами співрозмовника видання, в Росії вже працює представництво компанії. Президент групи MTI Володимир Цой підтвердив виданню, що у компанії є плани з розвитку в Росії. "Але коментувати їх до відкриття перших магазинів ми не будемо", - сказав він.

До кінця року "Інтертоп" планує відкрити п'ять магазинів в РФ, повідомила заступник директора відділу торговельних площ консалтингової компанії Jones Lang LaSalle (здійснює пошук площ для компанії) в Росії Олександра Чиркаева.

"Інтертоп" зараз активно шукає торговельні площі. Причому не тільки в Москві, але і в регіонах, наприклад Краснодарі", - додала вона. Площі для "Інтертопу" шукає і російський офіс Colliers International. "У них амбітні плани - компанія розраховує збудувати в РФ мережу, порівнянну за розмірами з їхнім бізнесом в Україні", - відзначила директор департаменту торговельної нерухомості Colliers в Росії Галина Маліборська.

В Україні MTI вже є лідером взуттєвого роздробу, констатує співвласник мережі Maratex (розвиває в Україні і Росії мережі OVS, Esprit, Aldo, River Island) Дмитро Єрмоленко. Компанія працює на взуттєвому ринку з 1993 р. і об'єднує понад 250 магазинів під вивісками "Інтертоп", Kidditop, Plato, Ecco, Geox, Clarks, Marc O'Polo, Timberland, Vagabond, Skechers, Camper, Braska і інші. ""Інтертоп" добре представлений у Києві та обласних центрах. Виходити на регіональні ринки України в нинішніх умовах невигідно", - вважає Єрмоленко.

Вихід в Росію - правильне рішення компанії, там взуттєвий ринок в кілька разів більше за обсягами, ніж український, і відновлюється після кризи швидше, говорить Єрмоленко. За його оцінками, в I півріччі зростання продажів на взуттєвому ринку РФ в середньому не перевищило 6% порівняно з I півріччям 2011 р., а за підсумками року, як прогнозує дослідницька компанія Euromonitor International, зростання повинно скласти 17%, - до 25,5 млрд дол. В Україні місткість ринку оцінюється набагато скромніше -1,78 млрд дол. в 2010 р. (прогноз на цей рік Euromonitor не робив). "В Україні залежно від сегмента продажу за підсумками I півріччя не виросли або навіть упали на 5%", - уточнює експерт.

Проте в Росії "Інтертоп" позбавлений однієї зі своїх переваг, якими він користується на рідному ринку. Сильні позиції на українському ринку компанії забезпечили, зокрема, ексклюзивні контракти на продаж взуття Ecco, Geox та інших, пояснює заступник генерального директора мережі магазинів Ultra Андрій Макаров. У Росії права на продаж взуття Ecco, зокрема, зараз має компанія "ЕКО-РОС". Зараз мережа нараховує 185 магазинів.

Нагадаємо, Україна в 2011 р. експортувала на 7% більше взуття - 13,2 млн пар.