ua en ru

Обсяг продажів Remy Cointreau за 9 міс. 2009-2010 ФР знизився на 2,6% - до 589 млн євро.

Обсяг продажів французького виробника лікерів і шампанських вин Remy Cointreau SA за 9 місяців 2009-2010 фінансового року, що завершився 31 грудня 2009 р., знизився на 2,6% - до 589 млн євро в порівнянні з 605 млн євро, отриманими за аналогічний період роком раніше. Про це йдеться в опублікованих сьогодні матеріалах компанії.

При цьому найзначніше за підсумками звітного періоду знизився обсяг продажів шампанських вин - на 32,3% - до 77 млн євро. Найбільший внесок в грошовому виразі в загальний обсяг продажів внесли показники за обсягом продажів коньяку. За 9 місяців 2009-2010 фінансового року Remy Cointreau реалізувала коньяку на 285 млн євро (+4,9% до аналогічного показника роком раніше). Компанія пов'язує зниження операційного прибутку, зокрема, із зростанням витрат на дистрибуцію і світовою фінансовою кризою.

Французька Remy Cointreau займається виробництвом коньяку під маркою Remy Martin, лікерів Cointreau і Metaxa, а також декількох різновидів шампанських вин.