Обсяг продажів французького LVMH за 9 місяців 2011 р. виріс на 15% - до 16,3 млрд євро

Обсяг продажів французького виробника товарів класу "люкс" Moet Hennessy - Louis Vuitton S.А. (LVMH) за 9 місяців 2011 р. виріс на 15% - до 16,303 млрд євро проти 14,201 млрд євро., отриманих за січень-вересень 2010 р., повідомляється в прес-релізі компанії.
Продажі компанії за III квартал 2011 р. виросли на 18% - до 6,01 млрд євро, побивши прогнози опитаних аналітиків Reuters, на рівні 5,8 млрд євро. У липні-вересні 2010 р. показник складав 5,11 млрд євро. Зростання обсягу продажів компанії було зафіксоване по всіх сегментах (окрім бізнесу з виробництва благородних вин і міцних алкогольних напоїв). У сегменті з виробництва годинників продажі компанії в III кварталі 2011 р. збільшилися більш ніж удвічі і досягли 636 млн євро.
LVMH - відомий виробник предметів розкоші під торговими марками Louis Vuitton, Givenchy, Guerlain, Kenzo, Chaumet та ін. Штаб-квартира компанії знаходиться в Парижі.
Французька LVMH 10 червня 2011 р. придбала контрольний пакет акцій російської парфюмерно-косметичної мережі Ile de Beaute (другого за величиною російського виробника парфюмерної продукції, йому належить 125 магазинів). LVMH придбала 45% акцій Ile de Beaute в 2008 р. з можливістю надалі викупити контрольний пакет паперів російської компанії.
LVMH 30 червня 2011 р. консолідувала Bulgari. У березні 2011 р. компанія домовилася про покупку 100% акцій Bulgari за 3,7 млрд євро.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся