ua en ru

Об'єднання авіапрому України і РФ повинні ініціювати самі підприємства - Роспром.

Процес об'єднання концерну "Авіація України" і російської Об'єднаної авіабудівної корпорації (ОАК) повинні ініціювати самі компанії. Таку думку висловив РБК-Україна сьогодні в Києві начальник управління авіаційної промисловості Роспрому Євген Горбунов після засідання двосторонньої підкомісії з питань співпраці у сфері авіапромисловості. "Ми не займаємося комерцією в чистому вигляді. Ми повинні створити умови, щоб наші комерційні організації, які знайшли взаєморозуміння, працювали в нормальних умовах", - пояснив Є.Горбунов. За його словами, якщо російський і український господарюючі суб'єкти домовляться, то вони звернуться в уряди для схвалення таких планів. "Якщо законодавство дозволяє - то заради Бога", - сказав Є.Горбунов. Він не виключив також можливість внесення змін до законів у разі такої необхідності для сприяння інтеграції. Раніше керівник цивільних програм ОАК Олександр Рубцов висловлював думку, що об'єднання концерну "Авіація України" і ОАК може пройти шляхом обміну акціями після незалежної оцінки активів. За словами О.Рубцова, з таким підходом заздалегідь згодна українська сторона. Це питання обговорювалося у грудні 2006р. під час візиту до України генерального директора ОАК Олексія Федорова. Він зустрічався з першим віце-прем'єром, міністром фінансів Миколою Азаровим і віце-прем'єром Андрієм Клюєвим. "Зі сторони України були заяви про готовність до інтеграції", - сказав О.Рубцов. За його словами, це питання може бути розглянуте після завершення створення національних об'єднань в авіапромисловості. О.Рубцов зазнаяив, що в даний час в програму ОАК входять літаки української розробки Ан-38 (випускає Новосибірськ), Ан-140 (Самара), Ан-148 (Вороніж). Розглядається можливість відновлення випуску Ан-124-100. Українських фахівців готові залучити до розробки нових російських літаків, підкреслив він.