ua en ru

Нові ділянки Донецького і Дніпропетровського метрополітену можуть бути наземними, - Колесніков

Нові ділянки Донецького і Дніпропетровського метрополітену можуть бути наземними. Про це під час прес-конференції повідомив віце-прем'єр-міністр, міністр інфраструктури України Борис Колесніков, передає кореспондент РБК-Україна.
"Ми працюємо з тими компаніями, які побудували Дубайське метро і намагаємося по Дніпру і по Донецьку знайти більш ефективне і сучасне рішення. Там, де немає історичного центру - треба все-таки йти по повітрю над землею, як це було зроблено в Дубаї... 63 км Дубайського метро було побудовано за 7 років, а трошки більше 50 км київського метро - за 50 років. Тому там, де немає історичного центру - немає сенсу лізти під землю... 6 км над землею за вартістю дорівнює 1 км під землею. Це вигідно", - сказав Колесніков.
За словами Колеснікова, напрямок надземного метро в Дніпропетровську повинен пройти в нові райони, на Лівий берег. Що стосується Донецька, "то це взагалі сучасне місто, історичний центр не такий великий. Цілком прийнятно, що метро буде йти по поверхні".
Як відомо, згідно з програмою будівництва та розвитку мережі метрополітенів на 2011-2020 рр., в Києві планується до 2020 р. збільшити протяжність ліній метро на 37,6 км; у Дніпропетровську - ввести в дію другу пускову ділянку метрополітену від ст. "Вокзальна" до ст. "Жовтнева", що дасть можливість об'єднати центр міста з потужним транспортним вузлом; в Донецьку - оптимізація будівництва і введення в дію пускових комплексів "Пролетарсько-Київської лінії", враховуючи необхідність транспортування пасажирів через центральну частину міста до залізничного вокзалу та аеропорту; в Харкові - введення в експлуатацію ділянок "Олексіївської лінії", "Салтівської лінії", початок будівництва між станціями "Героїв праці 2" і "Індустріальна 2".