ua en ru

Нову авіакомпанію "Авіаднепр" очолив екс-керівник "Дніпроавіа" Ткаченко

В Україні створюється ще одна авіакомпанія - "Авіаднепр". Її очолив Сергій Ткаченко - колишній керівник "Дніпроавіа". "Дніпроавіа" належить структурам співвласника "Приватбанку" Ігоря Коломойського та нещодавно оголосила про зупинку регулярних рейсів, нагадує "Комерсант-Україна". Учасники ринку припускають, що нову компанію створили ті ж інвестори, а сам перевізник може зайняти місце "Дніпроавіа" після її відходу з ринку.

Інформація про реєстрацію ТОВ "Авіаційна компанія" Авіаднепр" з'явилася в кінці минулого тижня в базі Єдиного державного реєстру підприємств. Компанія була зареєстрована 20 грудня в селі Старі Кодаки, розташованому поряд з Дніпропетровським аеропортом.

Дозвіл на здійснення польотів - сертифікат експлуатанта - компанія поки не отримувала, уточнив глава Державіаслужби Анатолій Колісник. "Авіакомпанії ще немає. Процес реєстрації та отримання всіх необхідних сертифікатів досить тривалий, на це може піти близько півроку. Рано говорити і про флот", - заявив Ткаченко. За його словами, він покинув "Дніпроавіа" в 2011 р. і донедавна працював в іншій сфері. Топ-менеджер відмовився назвати засновників компанії.

"Авіаднепр" планує працювати в аеропорту Дніпропетровська та забере ніші, в яких не представлена ​​"Дніпроавіа", розповідає Ткаченко: "Це можуть бути вантажні перевезення, разові чартерні рейси, а також важкі форми техобслуговування літаків". Для організації техобслуговування літаків "Авіаднепр" розраховує використовувати базу "Дніпроавіа". "Коли я працював в компанії, ця база була наполовину готова. Не виключаю, що ми зможемо її використовувати", - підкреслив гендиректор "Авіаднепр".

Комерційний директор "Дніпроавіа" Сергій Посилаєв запевнив, що не отримував від компанії "Авіаднепр" пропозицій щодо використання бази техобслуговування і дізнався про створення цієї компанії з ЗМІ. "Наша база готова, і ми самі використовуємо її", - повідомив він.

"Дніпроавіа" фактично припинила свою роботу після виникнення фінансових проблем у її партнера по авіаальянс - "АероСвіту". Ще в минулому році вона повністю переклала свої рейси під коди "АероСвіту" і надавала йому в мокрий лізинг свій флот регіональних літаків Embraer.

"Авіаднепр" може опинитися ще одним бізнесом Коломойського або його партнерів, вважають опитані "Комерсант" учасники ринку. Через "Дніпроавіа" підприємцю належить аеропорт "Дніпропетровськ", і вже тривалий час доступ до роботи в ньому є лише у пов'язаних з Коломойським авіакомпаній: "АероСвіт", "Дніпроавіа" і "Міжнародні авіалінії України".

Після виниклих фінансових проблем у авіакомпаній, підконтрольних Коломойському, бізнесмену необхідно прилаштувати флот літаків, що належать його лізинговим компаніям, розповіло джерело, близьке до лізинговому бізнесу. "Буде вкрай складно знайти охочих взяти в лізинг застарілі далекомагістральні Boeing 767 і більше 20 регіональних Embraer-145", - говорить співрозмовник. Ще одне джерело на авіаринку розповів про минулорічні плани пана Коломойського створити авіакомпанію, що спеціалізується на бізнес-авіації. "Можливо, частина Embraer-145 будуть перероблені під бізнес-джети і передані" Авіаднепру "", - допускає фахівець.

Читайте також: Суд в Донецькій області ввів процедуру санації "Донбасаеро"