Нова упаковка "Хортиці" задає тенденцію у промисловій моді, - експерт

НовиниЕкономіка    26.03.2012 - 12:01

Центр світової моди переїжджає в Україну. Протягом століть тон у створенні зовнішнього вигляду продукції знаменитих торгових марок задавали французи, британці й американці. Сьогодні ж новим законодавцем мод в сфері виробничого дизайну став бренд родом з України. У березні цього року на полицях супермаркетів Нью-Йорка, Лондона, Москви, Києва та інших містах 80 країн світу з'явилася горілка «Хортиця» в рестайлінгової упаковці, яка відразу ж звернула на себе увагу міжнародних експертів промислового дизайну.

«В Україні виробляють багато якісних товарів, але, в першу чергу, вона славиться чудовою горілкою. Новий вигляд бренду «Хортиця» викликав жваве обговорення в дизайнерських колах. Це відхід від стереотипів, свіже бачення, образ, несхожий на те, що було створено ким-небудь раніше. І форма пляшки, і етикетка задають тенденції в «промислової моді», а не просто дотримується їх», - говорить Даміан Нейв, провідний дизайнер London Brand Consulting, що працював з такими іменитими брендами, як Carlsberg, Nike.

Головний акцент в новому дизайні «Хортиця» зроблений на логотипі, застиглому в склі. Пляшка стала ще більш прозорою, що підкреслює основні якісні характеристики продукту. У нижній її частині з'явився пояс, що символізує основу і стабільність бренду. Верхня її частина стала ще більш сучасною, європейською. На пляшці збереглися грані - важливий традиційний елемент «Хортиця».

Як стверджує керівництво компанії-виробника, шлях бренду до нового образу зайняв кілька років. Стратегія була спрямована на те, щоб створити продукт, який би став лідером, експертом міжнародного ринку алкоголю. В результаті з'явилася інноваційна горілка, створена із застосуванням технології платинової та срібною фільтрації, використанням унікального мінералу шунгіта. Головним же ноу-хау виробника стала «Хортиця» на «живій» структурованій воді.

«Ми максимально наблизилися до створення абсолютної горілки. Не вистачало останнього штриха - вдягнути її в такий «одяг», який би підкреслив гідності нашого продукту. І судячи з відгуків світових авторитетів у галузі промислового дизайну, нам це вдалось. Лаконічний, впевнений, сучасний стиль упаковки надав бренду «Хортиця» завершеності. Переконаний, що наші споживачі також зможуть оцінити його по заслугам», - зазначив директор з маркетингу Global Spirits Георгій Майоров.

Нагадуємо, не забудьте обрати свій спосіб читати новини.
On Top