В "Миколаївгазі" розповіли про заяви про розподіл газу

З початку 2016 року ПАТ "Миколаївгаз" розпочало роботу щодо укладення зі споживачами природного газу договорів на його розподіл. Про це йдеться в повідомленні прес-служби компанії.

Як наголошується, в даний час заяви повернули лише 62,3 тисячі абонентів, а це лише 18% від загальної кількості споживачів газу.

"Шановні споживачі газу, якщо Ви втратили, зіпсували свою заяву, або знайшли невідповідності автоматично заповнених в ньому особистих даних, Вам необхідно звернутися безпосередньо в газове господарство, щоб отримати нову заяву. Якщо вона не буде повернута, у відповідності з п. 1.5 Глави 7 Розділу VI "Кодексу газорозподільних систем", газорозподільна компанія буде змушена припинити газопостачання у Ваш будинок", - звертається до абонентів заступник голови правління з обліку газу ПАТ "Миколаївгаз" Ірина Лістова.

Паралельно з цим ПАТ "Миколаївгаз" проводить роботу з підписання споживачами акта розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін, що також є невід'ємною частиною договору розподілу природного газу.

"Ліквідацією аварійних ситуацій, як і раніше, буде займатися ПАТ "Миколаївгаз", а для здійснення ремонту газопроводів їх власник може звернутися в будь-яку організацію, яка має дозвіл державних органів на проведення таких робіт. При цьому споживачі будуть чітко розуміти, за яку ділянку мереж вони самостійно несуть відповідальність", - відзначає перший заступник голови правління - головний інженер ПАТ "Миколаївгаз" Володимир Покотилов.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся