Німецький медіахолдинг купив Business Insider

За 88% в онлайн-медіа Axel Springer віддав 343 млн дол
Медіахолдинг Axel Springer (Німеччина) купив 88% компанії, яка управляє онлайн-виданням Business Insider за 343 млн дол. Про це пише Bloomberg.
Щомісячна кількість унікальних користувачів Business Insider становить 76 млн, що робить цей онлайн-медіа бренд одним з найбільш успішних. Купівля його дозволить німецькому холдингу реалізувати давно намічену стратегію завоювання англомовних ринків - США і Великобританії.
Згідно з даними на сайті самого Springer, медаихолдингу раніше вже належало 9% в американській компанії, яка управляє Business Insider. Таким чином, після завершення угоди, для чого потрібно схвалення антимонопольних органів, загальна частка німецької організації складе 97%.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Лондона за даними Global Financial Centres Index, у вересні став головним фінансовим центром.