ua en ru

Неефективне управління в результаті передачі "Борисполя" в концесію може призвести до зниження виручки, - експерт

Неефективне управління в результаті передачі аеропорту "Бориспіль" в концесію може стати причиною зниження пасажиропотоку і виручки. Таку думку в коментарі виданню "Дзеркало тижня. Україна" висловив президент МАУ Юрій Мірошников.

"Є збори, які регулює держава, а є величезна кількість різного роду послуг, за які ми платимо аеропорту. Наприклад, багажна стрічка. Ми за неї платимо, на наш погляд, явно завищену ціну. А будемо платити в два рази більше, якщо цього захоче концесіонер. Тому тут дуже важливо, хто саме стане цією управляючою структурою", - зазначив Мірошников.

На його думку, неефективна структура може, користуючись монопольним становищем аеропорту, накрутити ціни і тим самим знизити пасажиропотік і виручку.

Крім того, авіакомпанії побоюються, що в результаті непрозорого конкурсу концесіонером може стати маловідома структура без досвіду і знань у галузі. МАУ і "АероСвіт" переконані в тому, що оптимальний вибір концесіонера можливий тільки при абсолютній відкритості та прозорості конкурсу, забезпеченні доступу до участі в ньому всіх бажаючих і виділенні достатнього часу на його проведення: "Враховуючи стратегічне для країни значення рішення, яке буде прийнято за підсумками концесійного конкурсу, ніяка поспішність у його організації неприпустима", - говориться в спільному прес-релізі авіакомпаній.

Нагадаємо, у вересні ц.р. Кабінет міністрів України прийняв постанову "Про внесення змін до Переліку об'єктів права державної власності, які можуть надаватися в концесію", згідно з яким міжнародний аеропорт "Бориспіль" може бути передано в концесію.

Читайте також: Кабмін передасть аеропорт "Бориспіль" в концесію