ua en ru

Знайдені бортові самописці на місці катастрофи літака Ан-12 в Іркутську передані комісії Мінпромторгу РФ

Виявлені на місці катастрофи літака Ан-12 в Іркутську бортові самописці вилучені, оглянуті і передані комісії Міністерства промисловості і торгівлі РФ з розслідування авіаційної події для подальшого дослідження. Про це повідомляє прес-служба Східно-Сибірського слідчого управління на транспорті Слідчого комітету Росії.

Відомство також повідомляє, що на даний момент тіла дев'яти загиблих в авіакатастрофі упізнані родичами, які допитані в якості потерпілих. Призначено судово-медичні експертизи.

У науково-виробничій корпорації "Іркут" слідством вилучені льотно-технічна документація на повітряне судно, особисті справи і льотні книжки членів екіпажу, документація з технічного обслуговування літака, магнітні носії із записами переговорів членів екіпажу з диспетчерами, а також з показниками контролю радіолокаційної служби аеродрому "Іркутськ-Східний 2", медичні книжки членів екіпажу.

Допитані працівники Іркутського авіаційного заводу, причетні до організації перельоту літака і його заправці, співробітники метеослужби та служби управління польотами аеродрому; медичний персонал, який проводив передпольотний огляд членів екіпажу літака.

В якості основних причин події слідством розглядаються помилка пілотування, несправність повітряного судна і несприятливі погодні умови.

Транспортний літак Ан-12 Іркутського авіазаводу перевозив вантаж за маршрутом Новосибірськ-Іркутськ і 26 грудня о 16:39 мск впав при заході на посадку на два сховища військової частини в районі станція Батарейна в Іркутській області. Всі, хто знаходилися на борту шість членів екіпажу і три авіатехніка загинули, постраждалих на землі немає.

Порушено кримінальну справу за ч.3 ст.263 Кримінального кодексу РФ (порушення правил безпеки руху і експлуатації повітряного транспорту, що призвело з необережності смерть двох і більше осіб). В якості основних причин авіакатастрофи під Іркутськом слідством розглядаються три версії - помилки пілотування, несправність повітряного судна і несприятливі погодні умови.