ua en ru

З початку року аварійна служба "Волиньгазу" відреагувала майже на 9 тис. заявок споживачів

З початку року аварійна служба "Волиньгазу" відреагувала майже на 9 тис. заявок споживачів Ілюстративне фото (104.ua)

В той же час, аварійно-диспетчерська служба не отримує достатньо коштів для фінансування своєї роботи

За дев’ять місяців 2018 року аварійно-диспетчерська служба ПАТ "Волиньгаз" здійснила майже 9 тис. виїздів за заявками споживачів області. Екстрена служба 104 профінансована лише на 67% від фактичних витрат. Про це повідомляє прес-служба компанії.

Частіше за все звернення до АДС пов’язані з проблемами, що виникають через самовільне встановлення чи заміну газового обладнання, недотримання вимог безпеки при користуванні газовими приладами, а також через несправні димові та вентиляційні канали.

"Найбільша кількість дзвінків, які надходять на номер "104", пов’язана з порушенням правил безпеки під час користування газовими приладами в побуті або залученням до роботи з газовими приладами сторонніх осіб. Проте наша служба завжди готова своєчасно відреагувати на виклик. Аварійні заявки виконуються цілодобово та безплатно", - зазначив начальник аварійно-диспетчерської служби ПАТ "Волиньгаз" Валентин Киричук.

В той же час, аварійно-диспетчерська служба не отримує достатньо коштів для фінансування своєї роботи. Щорічно для забезпечення роботи експлуатаційних служб ПАТ "Волиньгаз" потребує щонайменше 215,6 млн гривень. За 8 місяців 2018 року фактичні операційні витрати на їх фінансування склали 105,7 млн гривень, а надходження від тарифу на розподіл тільки 71,3 млн гривень.

Лише витрати на паливо-мастильні матеріали для утримання автопарку експлуатаційних служб газової компанії з початку року становили понад 5,4 млн гривень. Це на 25,6 % більше, ніж за аналогічний період минулого року. Окрім того, для забезпечення якісного функціонування аварійно-диспетчерської служби необхідно своєчасно забезпечувати фахівців спеціальним обладнанням, інструментом, необхідними матеріалами та спецодягом.

Для підтримки високого рівня кваліфікації працівників служби "104" підприємство щороку проводить тренування бригад. Зокрема, минулого року команда "Волиньгазу" брала участь у конкурсі-огляді, який проводився серед аварійних служб газу усієї країни. Під час конкурсу відпрацьовувалися дії диспетчера, оперативність доїзду до місця виклику, швидкість ліквідації аварії та вміння надавати невідкладну допомогу.