ua en ru

На ринку преси України в 2012 р. очікується зниження динаміки зростання рекламних інвестицій, - аналитик


На ринку преси України в 2012 р. очікується зниження динаміки зростання рекламних інвестицій, вважає директор зі стратегічних інновацій і комунікацій медіа агентства AITI/Carat Павло Таяновський. За його словами, бюджети перерозподіляються в інші канали - це відбувається і в Україні і в усьому світі.

"Так, ринок приватних оголошень США за 10 років упав з 19,6 млрд дол. до 6 млрд дол. Просто тому, що Інтернет опинився зручнішим і дешевшим, він позбавив газетну індустрію 13,6 млрд дол. доходу", - сказав він.

Завданням преси сьогодні, за словами Таяновського, є міграція в digital, при цьому їй треба бути готовою до проблем, головною з яких є "розпад на атоми".

"В мережі ніхто не читає всю газету, а лише окремі статті. Відповідно, аудиторія не готова платити за газету в онлайн так, як вона платить в офлайн", - відзначив експерт.

Однак цей крок єдино правильний, оскільки "використання цифрових технологій та Інтернету вже перестало бути оригінальним, і стало необхідним у розвитку економіки. Якщо преса буде далі залишатися консервативною, то в результаті може виявитися "поза грою", - підкреслив Таяновський.