МТС має намір почати ребрендинг UMC вже в червні 2007 р.

ВАТ "Мобільні телесистеми" (МТС) планує почати ребрендинг UMC (100-процентна дочірня компанія ВАТ "Мобільні телесистеми", Україна) вже в червні 2007 р., повідомив на прес-конференції президент МТС Леонід Меламед. При цьому точні терміни початку ребрендингу він назвати відмовився. За словами Л.Меламеда, ребрендинг в Україні - це перший крок в реалізації нової стратегії, впровадження якої, зокрема, пов'язане з тим, що деякий час тому якість покриття мережі UMC була нижча, ніж у найближчого конкурента. Нагадаємо, що 10 травня 2006 р. "Система Телеком" представила новий крізний бренд своїх дочірніх компаній у вигляді яйця на різного кольору фоні у кожної компанії. Вартість ребрендингу "дочок" ЗАТ "Система Телеком" - ВАТ "Мобільні телесистеми", ВАТ "Комстар - Об'єднані телесистеми", ВАТ "Московська міська телефонна мережа", ЗАТ "МТУ-Інтел" і самої управляючої компанії "Система Телеком" склала 4 млн дол. UMC - оператор мобільного зв'язку в Україні, створений в 1992 р., надає мобільний зв'язок в стандартах GSM-900/1800 і NMT-450i. Компанія охоплює більше 87% території України, на якій проживає 93% населення країни. Єдиним акціонером UMC виступає ВАТ "Мобільні телесистеми". Компанія обслуговує понад 20 млн абонентів. Чистий прибуток UMC в III кварталі 2006 р. виріс на 32% - до 125,2 млн дол.
On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся