Молдова оштрафувала телеканали, які транслювали російські новини про Україну

НовиниКонфликт с Россией    07.10.2014 - 17:35
Молдова оштрафувала телеканали, які транслювали російські новини про Україну.

Молдова оштрафувала телеканали, які транслювали російські новини про Україну. Про це повідомляє прес-служба Координаційної ради телерадіомовлення Молдови.

Згідно з рішенням ради, телеканали порушили "принцип плюралізму думок".

Так, під штрафи потрапили канали "Прайм ТБ" (ретранслює російський "Перший канал"), ТВ7 (ретранслює НТВ), а також "РТР Молдова" та "Рен Молдова".

Експерти ради телерадіомовлення визначили, що новинні блоки російських каналів "дискредитують, очорнюють і представляють в негативному світлі одну із сторін конфлікту (уряд України)". Крім того, новини мають сильну антиукраїнського забарвлення та відображають погляди виключно сепаратистів.

Згідно з рішенням, вищевказані телеканали зобов'язані призупинити рекламу протягом 72 годин.

Нагадуємо, не забудьте обрати свій спосіб читати новини.
Messenger Telegram Chrome
On Top