Мобілізація киян через соцмережі на мітинг під Радою провалилася, - експерт

Спроби опозиціонерів мобілізувати людей на мітинги через соціальні мережі виливаються в лише даремно витрачені бюджети, вважають експерти.

«Мітинг опозиції з вимогою провести вибори мера Києва показав, що вони не те, що другий Майдан не зможуть організувати, а банальний мітинг толком не здатні влаштувати. Що й казати, якщо вони намагалися мобілізувати людей через соцмережі, а всім давно відомо, що витягнути офісних хом'ячків на мітинг практично неможливо. Тим більше, що збирали масовку вони за гроші - від 25 грн за годину. До речі, проплачені люди були від кожної з опозиційних сил», - зазначив політтехнолог Володимир Петров.

У зв'язку з цим, за його словами, мобілізація людей на мітинги через соціальні мережі виливається лише у витрачені бюджети. «Звичайно, хороший момент в цьому теж є. Всі, хто причетний до організації цього та інших опозиційних мітингів, непогано заробили на цьому», - підкреслив Петров.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся