ua en ru

Мін'юст США почав розслідування по угоді, укладеній Google і Yahoo!.

Міністерство юстиції США почало антимонопольне розслідування угоди про розділ доходів від реклами, укладеній двома найбільшими пошуковими системами, Yahoo! Inc. і Google Inc. Як повідомляється, Міністерство юстиції має намір запитати відповідні документи не тільки у Google і Yahoo!, але і у інших великих інтернет- і медіа-компаній, передає Reuters. Проведення офіційного розслідування говорить про те, що деякі умови операції могли викликати у Мін"юсту підозри на предмет невідповідності антимонопольному законодавству. Згідно із законом угода між Google і Yahoo! не вимагає схвалення антимонопольних властей, оскільки вона не передбачає злиття компаній. Проте уряд може звернутися до суду, якщо вважатиме, що операція обмежить конкуренцію між ними. Yahoo! і Google уклали угоду про партнерство на ринку інтернет-реклами в середині червня 2008 р. За умовами угоди, Yahoo! використовуватиме рекламну технологію Google AdSense і рекламний контент від Google при відображенні результатів запитів до пошукової системи Yahoo!, а також на інтернет-сайтах Yahoo!. Партнерська програма діятиме стосовно операцій Yahoo! у США і Канаді. Термін дії угоди - до 10 років. Google отримуватиме плату безпосередньо від рекламодавців за звернення до його рекламного контенту, розміщеному на сторінках пошукача Yahoo!. Частина виручки Google ділитиме з Yahoo!. Компанії ухвалили рішення відкласти імплементацію угоди на строк до трьох місяців, щоб дати можливість антимонопольним органам вивчити операцію. Тим часом в повідомленні Google наголошується, що в операції немає видимих ознак антимонопольних порушень. Yahoo! може укладати аналогічні угоди з іншими провайдерами інтернет-реклами, партнерство Yahoo! і Google також не збільшує частку Google серед загальної кількості пошукових запитів, аргументує Google.