ua en ru

Мінекономіки визнало дійсними результати тендеру на будівництво греблі на каналі Дунай-Чорне море, - "Комерсант-Україна".

Мінекономіки визнало дійсними результати проведеного ДП "Дельта-Лоцман" тендеру на будівництво греблі на каналі Дунай-Чорне море. Про це повідомляє "Комерсант-Україна". Міністр економіки Богдан Данилишин заявив вчора виданню, що Мінекономіки проаналізувало претензії компаній, які оспорювали результати тендеру щодо вибору підрядника для будівництва греблі на судноплавному каналі Дунай-Чорне море, необхідною для його повноцінної експлуатації і функціонування. "Всі рішення тендерного комітету були ухвалені відповідно до чинного законодавства", - підкреслив міністр. В указі Мінекономіки №715 від 13 липня "Про рішення щодо скарги ТОВ "Віадукт" (копію має в своєму розпорядженні видання) сказано, що претензії учасників тендеру до ДП "Дельта-Лоцман" необґрунтовані, тому міністерство відмовляє в задоволенні скарги і доручає "Дельта-Лоцман" продовжувати процедуру закупівель. У документі також сказано, що, згідно зі ст. 19 Конституцій і п.п. 89 і 90 Положень Мінекономіки про проведення тендеру, міністерство не має правових підстав для скасування рішень тендерного комітету. Тендер із вибору підрядника держпідприємство "Дельта-Лоцман (оператор судноплавного каналу) " оголосило в квітні 2009 р. Тендерна пропозиція на участь в ньому подали 10 компаній, але до торгів були допущені тільки 2 претенденти (ТОВ "Спецдорбудтехніка" і ПП "Азовмех"), оскільки останні не відповідали кваліфікаційним і іншим вимогам і положенням тендерної документації. 12 червня був оголошений переможець тендеру - "Спецдорбудтехніка", що стало предметом скарги ТОВ "Віадукт" й інших компаній. Після визнання дій "Дельта-Лоцман" правомірними було укладено контракт на суму 96,98 млн грн. Підрядник зобов'язався виконати весь об'єм робіт за 130 днів. Після оголошення результатів тендеру будівельні компанії ТОВ "Віадукт", ТОВ "Євролюкс-С" і ПП "Азовмех" направили в Мінекономіки звернення з вимогою переглянути результати тендеру та скасувати їх. Президент "Дельта-Лоцман" Олександр Голодницький заявив, що визнання тендеру законним дозволило компанії почати вже цього тижня будівництво каналу. "Але, окрім розширення каналу, залишається ще низка проблем, пов'язаних із будівництвом і розширенням портів, а також відновленням інфраструктури, яка фактично зруйнована", - відзначив він.